Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@14:18:08 GMT

برپایی نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب در منطقه 7

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۲۹۳۰

برپایی نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب در منطقه 7

به گزارش ایکنا؛ به‌ نقل از روابط عمومی شهرداری منطقخه هفت، فائزه دولتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هفت، با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی مقوله عفاف و حجاب در جامعه، گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی بیان کرد: اجرایی و عملیاتی شدن فرهنگ سازی مقوله عفاف و حجاب، نیازمند حرکت جمعی پویا در نهادهای فرهنگی است که شهرداری منطقه هفت نیز به عنوان یک نهاد تسهیلگر، خدمت‌رسان و اجتماعی برای تحقق این مهم تدابیری را در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و خلاقانه اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دولتی هفته عفاف و حجاب فرصت مغتنمی برای پیشبرد هدف ترویج عفاف و حجاب میان شهروندان به ویژه قشر جوان جامعه است. از همین رو سعی کرده‌ایم تا با مشارکت پایگاه‌های بسیج و مساجد سطح منطقه و با بهره‌مندی از پتانسیل مجموعه‌های فرهنگی ـ ورزشی شهربانوی دماوند و مرودشت برای توسعه و گسترش این موضوع ملی گام برداریم.

معاون شهردار منطقه هفت در تشریح برنامه‌های اجرایی منطقه در گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب، به برپایی کارگاه‌های آموزشی، برگزاری اردوهای زیارتی-سیاحتی و آموزشی، اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع حجاب، نمایش فیلم، تکریم بانوان محجبه و توزیع محصولات فرهنگی و مذهبی نیز از دیگر برنامه‌های این منطقه در مراکز شهربانوی منطقه است. برنامه‌های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب منطقه هفت از 21 تا 28 تیرماه، اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه عفاف و حجاب منطقه 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است