Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به افزایش گرمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی و به منظور صرفه جویی در انرژی، ساعت کار ادارات لرستان از هفته آینده تغییر می کند.

ایران آنلاین / «سید موسی خادمی»، استاندار لرستان افزود: ساعت کاری اداره ها، دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی استان از 16 تیرماه جاری تا 15 شهریور از 6و 15 دقیقه تا 13و 45 دقیقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعات کاری اعلام شده در روزهای پنجشنبه نیز از 6و 15 دقیقه تا 12 و45 دقیقه است.

وی تصریح کرد: با توجه به تصویب هیات وزیران درخصوص تغییر ساعت کار اداره ها در فصل گرما و رعایت الگوی مصرف برق، کاهش نزولات جوی، افزایش پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی این تصمیم در لرستان اجرایی می شود.  ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی به روال معمول خواهد بود. مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کاری، نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند. همچنین شرکت توزیع نیروی برق باید به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان های دولتی در این مدت، گروه هایی تشکیل داده و نتیجه را هر 15 روز یکبار گزارش کند.
مصرف برق از ابتدای امسال تاکنون در لرستان 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم، ذوب آهن اصفهان میزبان نساجی است.

این دیدار که قرار بود امروز چهارشنبه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود، با اعلام مسئولان برگزاری یک ربع دیرتر و از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد.

این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی بسیار مهم است و نقش مهم در سرنوشت نساجی که گزینه سقوط است خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه کتک‌کاری امید عالیشاه با دابو در دقیقه ۸۲
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟