Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوومیدانی‌کاران نوجوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک بوینس آیرس مقام چهارمی و نهمی را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه برگزاری روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان، علی فتحی گنجی در ماده پرتاب نیزه با رکورد 68.19 متر به مقام چهارمی دست یافت. در این ماده پرتابگر هندی با رکورد 76.13 متر قهرمان شد، ورزشکاری از ژاپن با رکورد 72.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

04 متر نایب قهرمان و پرتابگر دیگر هندی نیز با رکورد 68.65 متر در جایگاه سوم ایستاد.
همچنین تکتم دستاربندان، نماینده دوومیدانی ایران در این مسابقات در دوی 1500 متر با ثبت رکورد 4:58.98 دقیقه به عنوان نهمی رسید. در این ماده ورزشکارانی از کشورهای ژاپن، هند و چین به ترتیب با زمان های 4:24.21، 4:25.66 و 4:30.45 دقیقه عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
به گزارش ایسنا در نخستین روز از این رقابت‌ها دو سهمیه المپیک توسط مهدی رضایی در ۱۰۰ متر و محمدرضا رحمانی فر در پرتاب دیسک بدست آمد. همچنین رحمانی فر در پرتاب دیسک موفق به کسب مدال نقره شد. این رقابت‌ها فردا در سایر مواد پیگیری می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب ۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰- تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقا دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت