Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس موفق شدند به اطلاعات حساس مربوط به نحوه عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه دست پیدا کند.

بر اساس گزارش روزنامه «هاآرتص»، گردان‌های القسام از طریق برنامه‌های ویژه پیگیری جام جهانی روسیه (از 24 خرداد تا 24 تیر 1397)، تلفن‌های همراه دهها نظامی و افسر صهیونیستی را هک و اطلاعات آنها را استخراج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه به نقل از دو افسر صهیونیست اعلام کرد، دو سه برنامه اندرویدی هدف این هک قرار گرفته‌اند که گردان‌های القسام از خلال آنها به اطلاعات حساس نظامیان و استقرار آنها در مرز غزه دست پیدا کرده‌اند.

هاآرتص سپس به نقل از یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت، نظامیان اسرائیلی همچنان در معرض حمله‌های اینترنتی اعضای حماس قرار دارند و امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، حماس را در این زمینه توانا می‌داند.

در ادامه این گزارش آمده است حماس از طریق فیسبوک و واتساپ پیام‌هایی به نظامیان رژیم صهیونیستی می‌داده و آنها را تشویق می‌کرده برنامه‌های مربوط به جام جهانی روسیه را دانلود کنند، به محض دانلود ونصب برنامه، هکرها به اطلاعات گوشی‌ها دسترسی پیدا می‌کرده‌‌اند.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی از 30 مارس شاهد برپایی تظاهرات بازگشت است و نظامیان و تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی به صورت گسترده در این منطقه مستقر شده‌اند. تا کنون 135 فلسطینی در تظاهرات مذکور به شهادت رسیده‌اند و بیش از 15 هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، «یارون بلوم» مسئول سابق پرونده اسرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در مورد اینکه حماس در مذاکرات جدیت ندارد را قبول ندارد.

یارون بلوم تصریح کرد: ما دیدیم که دو مسئول جنبش حماس به قاهره سفر کردند و این جنبش در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس دائم است اما اسرائیل این را نمی‌خواهد.

در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پروند ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6096939 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح