Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست سراسری مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور در ساری با بیان اینکه خودش وزیر معین اقتصاد مقاومتی دولت است و طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارد، گفت: آخرین وضعیت طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران بررسی و ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مازندران استانی دارای مشخصه‌های ویژه در حوزه ارتباطات است و جمعیت مستقر استان در برخی زمان‌های تعطیلی میزان درخواست‌های شبکه در استان بیش از دو برابر معمول خود می‌رسد و باید سرمایه‌گذاری حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات در مازندران بیشتر شود.

آذری جهرمی با بیان اینکه در حوزه تلفن همراه در ۹ ماه گذشته با اجرای هزار و ۳۵ طرح و با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان تلاش شد پوشش نسل سه و چهارم تلفن همراه در نقاط کمتر برخوردار استان فراهم شود، گفت: نقاط شهری دارای پوشش کاملی در حوزه ارتباطات سیار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در شهر‌های شمالی و دامنه‌های جنوبی مازندران نیازمند توسعه سرمایه گذاری هستیم، افزود: در ۱۰ مسیر ارتباطی مازندران در حوزه فیبر نوری تلاش شد و شاخص‌های توسعه‌ای بر پارامتر کیفیت تاثیرگذار بوده است.

لازم به ذکر است: در روز پنج شنبه ۱۴ تیرماه برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در گلزار شهدای ساری و ادای احترام به شهیدان آغاز و در ادامه طرح سیماک در روستای آکند ساری و طرح‌های اپراتور‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات افتتاح خواهد شد.

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات از برنامه‌هایی است که روز پنج شنبه در استانداری مازندران برگزار می‌شود.

همچنین جلسه با فعالین حوزه ICT و جوانان و نخبگان و حضور در نشست مشترک مدیران و فعالان اقتصادی شهرستان‌های محمود آباد و نور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور از دیگر برنامه‌های دومین روز حضور دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران است.

انتهای پیام/ف

نشست وزیر ارتباطات با مدیران کل ارتباطات و فناوری کشور در ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان محمدی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مازندران از برگزاری آزمون مصاحبه‌ای ارزیابی تخصصی و بررسی صلاحیت حرفه‌ای و عمومی متقاضیان فعالیت روانشناسی و مشاوره خبر داد.

او گفت: دی ماه سال گذشته براساس آزمون متقاضیان فعالیت کار روانشناسی و مشاوره ۲۷۱ نفر قبول شدند که امروز بعد از گذراندن آزمون مصاحبه ارزیابی تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای و عمومی برابر قانون گواهی و پروانه اشتغال می‌گیرند.

خان محمدی افزود: پذیرفته شدگان به عنوان روانشناس و مشاور در مجموعه‌های خصوصی و پزشکی و... فعالیت کاری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری