Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@19:19:29 GMT

اوپک به سقف تولید خود پایبند می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۰۷۷۹

اوپک به سقف تولید خود پایبند می‌ماند

وزیر انرژی امارات و رئیس دوره‌ای اوپک اعلام کرد که اعضای این سازمان قصد دارند در سال جاری میلادی به سقف تولید تعیین شده در توافق جهانی کاهش تولید نفت پایبند بمانند.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، سهیل بن محمد المزروعی، وزیر انرژی امارات و رئیس دوره‌ای سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوپک در نظر دارد در ادامه سال ۲۰۱۸ به سقف تولید کلی تعیین شده پایبند بماند و امارات نیز آماده است به مشکل کمبود نفت در بازار‌های جهانی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوپک از یکم ژوئیه به سقف تولید کلی تعیین شده در مدت زمان باقیمانده از توافق همکاری اوپک و غیراوپک پایبند می‌ماند.

رئیس اوپک در این بیانیه اعلام کرده است که کمیته فنی مشترک اوپک و غیراوپک میزان پایبندی به سقف تولید کلی تعیین شده را رصد می‌کند.

المزروعی ادامه داد: کشور‌های حاضر در توافق اوپک و غیراوپک برای مشارکت در برقراری ثبات در بازار نفت به نفع هر دو قشر تولیدکننده و مصرف‌کننده و همچنین اقتصاد جهانی، به تعهد خود در توافق همکاری اوپک و غیراوپک پایبند می‌مانند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Wbe

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر انرژی امارات اوپک نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بحث پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وسایل نقلیه توقیفی به عنوان یک بخش از برنامه روزمره دستگاه قضائی و مجموعه‌های دخیل استان است.

وی در این راستا ادامه داد: این موضوع با وجود برگزاری جلسات و مصوبات، در مقام اجرا رضایت‌بخش نیست و همچنان وسایل نقلیه زیادی تعیین تکلیف نشده‌اند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از علت‌هایی که باعث انباشت خودرو در پارکینگ‌ها می‌شود، توقیف خودروها در قالب طرح‌های مختلف است که پیوست قضائی ندارند و بدون دستور دادستانی صورت می‌گیرد.

ح️سین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: باید در روند توقیف، انتقال و ترخیص وسایل نقلیه طبق بخشنامه رئیس قوه قضائیه اقدام شود.

کد خبر 751847

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • كف و سقف اجاره مسکن تعيين خواهد شد
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است
  • زمینه برای آتش‌بس پایدار و حل مساله در غزه فراهم است
  • (ویدئو) رئیسی: همه باید به قانون حجاب پایبند باشند
  • فرمول جدید تعیین سقف اجاره‌بها
  • رئیسی: همه باید به قانون حجاب پایبند باشند (فیلم)
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد