Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - 4 قهرمانی از 5 قهرمانی قبلی برزیل در جام‌جهانی با شکست دادن اروپایی‌ها در مرحله یک‌چهارم‌نهایی شکل گرفته است.

 به گزارش سایت نود، برزیل در حالی فردا آماده انجام دومین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی 2018 مقابل بلژیک می‌شود که از رویارویی با شیاطین سرخ  و هم‌قاره‌ای‌هایش در این مرحله از جام‌جهانی خاطرات خوشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختی از مسیر قاره سبز می‌گذرد

 در واقع 4 قهرمانی از 5 قهرمانی قبلی برزیل در دنیا در حالی به دست آمده که آن‌ها ماننداین دوره در یک‌چهارم‌نهایی مقابل تیمی اروپایی قرار گرفته‌ و پیروز شده‌اند. دار و دسته پله برای جبران فاجعه بازی آخر جام‌جهانی 1950 و شکست مقابل اروگوئه در اولین بازی مرحله حذفی جام‌جهانی 1958، ولز را در اولین و آخرین حضورش در جام‌جهانی بردند. جالب اینکه «سلسائو» در مرحله نیمه‌نهایی فرانسه را از سر راه برداشت؛ همان تیمی که احتمالا در نیمه‌نهایی جام بیست و یکم هم رقیب شاگردان تیته خواهد شد.برزیل در نهایت با برتری 5 بر 2 در پرگل‌ترین فینال تاریخ جام‌جهانی، برای اولین بار قهرمان جام ژول ریمه شد. 4 سال بعد تیم در راه تبدیل شدن به دومین و تاکنون آخرین قهرمان 2 دوره متوالی جام‌جهانی در یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی 1962  در جمع 8 تیم برتر 3 بریک از سد انگلیس، قهرمان دوره بعدی جام‎‌جهانی گذشت.

 فقط یک غیر اروپایی

 برزیل در تنها دوره‌ای که یک غیر اروپایی را در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام شکست داد و قهرمان شد، برای همیشه جام ژول ریمه را به خانه برد. این تیم پرو را با نتیجه 4 بر 2 از سر راه برداشت. 24 سال بعد، هلند رقیب برزیل در یک‌چهارم‌نهایی نام گرفت و در یک بازی زیبا 3 بر 2 مغلوب تیم زشت کارلوس آلبرتو پریرا شد.در نهایت برزیل، سوئد و ایتالیا را برد و جام را تصاحب کرد.

باز هم بلژیک

 اما جالب‌ترین نکته در اسمی به نام بلژیک خلاصه می‌شود. برزیل قهرمانی قبلی خودش در دنیا را با برتری بر بلژیک در یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی 2002 جشن گرفت و حالا پس از 16 سال فرصت تکرار تاریخ برایش فراهم شده است. آن سال تیم با درخشش ریوالدو از خطر بلژیک گریخت و حالا همه به نیمار 2 گله چشم امید دارند تا برزیل را از سد یک اروپایی دیگر در مرحله یک‌چهارم‌نهایی عبور دهد و ششمین ستاره  را روی پیراهن زرد ثبت کند.

 1977

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز

نوشاد عالمیان با برتری مقابل نفر چهارم رنکینگ جهانی تنیس روی میز، به جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت‌های گرند اسمش در عربستان راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان، ظهر امروز نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان مقابل «لینگ جینگ کان» نفر 4 رنکینگ جهانی از چین قرار گرفت و در دیداری تماشایی موفق به کسب برتری 3 بر 2 شد و به جمع 16 بازیکن برتر صعود کرد.

نوشاد که در رده 68 رنکینگ جهانی است، در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 11 بر 6، 11 بر 9 و 11 بر 5 پیروز شد و نتایج گیم‌های اول و سوم را 14 بر 12 و 11 بر 8 به حریف واگذار کرد.

عالمیان که در همه دیدارهای خود در این مسابقات به پیروزی رسیده، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف برنده جدال نمایندگان آلمان و چین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند