Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ارشاد با تاکید بر توجه بیشتر دولتی‌ها به حوزه فرهنگ، گفت: بودجه فرهنگی در مجلس متضرر شده است. ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید هادی حسینی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  با اشاره به اینکه ا از مدیران غایب در مراسم معارفه مدیری فرهنگی گله داریم، اظهار داشت: حوزه فرهنگ بیش از این می ارزد که مدیری وقت خود را در آن صرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جاودانی در مازندران مدیر خوبی بودِ و  چرخش مدیریتی در وزارت ارشاد در حال انجام است و جاودانی مدیر ستادی در وزارت ارشاد می‌شود، تصریح کرد: کار سخت مردان سخت می‌خواهد و شالویی سرد و گرم ارشاد را چشیده است.

حسینی با اشاره به اینکه مازندران باید استانی شاد باشد و مدیران باید بر این امر با توجه به موقعیت گردشگرپذیر بودن مازندران دقت نظر داشته باشند، تصریح کرد: شالویی گزینه ارشاد شیراز بوده که به مازندران آمد و درحوزه فرهنگ کارکرد خوبی دارد.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه انسجام فرهنگ و هنر در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: فرهنگ باید در راس امور جامعه باشد و نگاه به فرهنگ ریشه‌ای باشد.

احد جاودانی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر بسیار شیرین است، گفت: امیدواریم بتوانیم برای توسعه فرهنگی و هنری مازندران، بسته هدفمندی طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران مهد فرهنگ، عالمان و مشاهیر بزرگ است، تصریح کرد: توجه به خرده فرهنگ‌ها و گردشگران اثرگذار برای تعالی مازندران علوی تباری امری ضروری است.

محمود شالویی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در سخنان کوتاهی با اشاره به جاذبه‌های بکر طبیعت گردی و فرهنگ پروری مازندران، گفت: قصد داریم مبادلات فرهنگی و ارتباطات فرهنگی بین مازندران و کشورهای حوزه منطقه را به صورت توامان تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه همه مدیران برای تقویت و حفظ وحدت و همدلی ایجاد شده در فرهنگ و هنر مازندران تلاش کنند، تصریح کرد: بنده به عنوان یک مدیر غیربومی از همه مردم مازندران می‌خواهم تا مازندران را با کمک آنان در مدار فرهنگ و هنر پویا و شکوفاتر برسانند.

در این مراسم با قدردانی از زحمات 38 ماهه احد جاودانی، محمود شالویی به سمت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند

آفتاب‌‌نیوز :

از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام برده می‌شد؛ شایعاتی که در روز‌های اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد