Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@22:44:55 GMT

برخی جریانات قصد به حاشیه بردن استقلال را دارند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۱۶۶۹

ساعت 24- عضو هیات مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه برخی جریان ها در تلاش هستند تا آرامش تیم را پیش از فصل به هم بزنند و آن را درگیر حواشی مختلف کنند.

به گزارش باشگاه استقلال، «جواد قراب» افزود: استقلال در حال انجام تمرینات پیش از فصل است و در تلاشیم تا با تمدید قرارداد برخی بازیکنان و حل مشکلات، تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم و برخی مذاکرات کمی زمان بر خواهد بود ولی این اطمینان را به هواداران می‌دهیم که به طور قطع استقلال قدرتمندی را در فصل آینده مشاهده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی جریان‌ها در تلاش هستند تا آرامش استقلال را پیش از فصل به هم بزنند و این درحالی است که تیم به شدت نیازمند آرامش است و ایجاد فضای نا امیدی در بین هواداران به تیم و بازیکنان لطمه می زند.
قراب اظهار داشت: به طور حتم حمایت هواداران می تواند به مسئولان و سرمربی موفق استقلال کمک شایانی کند.
پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان و حامی مالی باشگاه، تاکنون از هیچ کمکی برای استقلال دریغ نکرده‌اند و اطمینان دارم در روزهای آینده اخبار خوشی به هواداران می‌دهیم، بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و استقلال با هدایت وینفرد شفر، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران، فصل درخشان را رقم خواهد زد.
تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران دیروز، چهارشنبه در اعتراض به تمدید نشدن قرارداد بازیکنان کلیدی آبی پوشان و آنچه برخی نابسامانی در این باشگاه اعلام شد، مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.
مصدومیت طولانی «روزبه چشمی»، «داریوش شجاعیان» و «محسن کریمی» در کنار تمدید نشدن قرارداد «امید ابراهیمی»، «وریا غفوری»، «سرور چپاروف»، «مجید حسینی» و «مامه تیام» که به قول «وینفرد شفر» سرمربی استقلال ستون های تیم هستند، سبب نگرانی هواداران شده است.
همچنین وضعیت مبهم کادر پزشکی استقلال برای ادامه همکاری به گونه ای است که تمرینات آبی پوشان پایتخت بدون حضور پزشک برگزار می شود.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند