Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:51:02 GMT

شهرداری شهر «ایرندگان» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۳۱۸۷۸

شهرداری شهر «ایرندگان» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، باقر کرد عصر امروز در مراسم افتتاح شهرداری شهر «ایرندگان» اظهار داشت: شهردار شهر ایرندگان باید برای ساخت شهری زیبا و مورد نظر مردم از شاخص های توسعه ای استفاده کند.

وی افزود: از مجموع ۹ شهر واجد شرایط ارتقاء در استان سیستان و بلوچستان ۳ شهر در حوزه شهرستان خاش قرار دارند که شهرداری ایرندگان به عنوان چهل و چهارمین شهر استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شهردار ایرندگان باید از ظرفیت نماینده مردم جهت راه اندزی و تجهیز کامل شهرداری استفاده کند.

وی گفت: استقرار نمایندگی ادارات در شهر ایرندگان می تواند نقش سازنده ای در توسعه این شهر داشته باشد که می طلبد در این خصوص فرماندار خاش سریعا ادارات مد نظر را در خواست کند.

کرد فرهنگ و پیشرفت مردم ایرندگان در عرصه علمی را سرمایه اصلی مردم این بخش دانست و گفت: استفاده درست از این ظرفیت ها می تواند زیرساخت پیشرفت و آبادانی هر چه سریع تر این بخش را فراهم کند.

همچنین نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم افزود: از طریق مطالبه و تذکرات فراوان و مساعدت استانداری سیستان و بلوچستان خوشبختانه درخواست چندین ساله مردم ایرندگان عملی شد.

علی کرد تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه و در راس آن ها علما و مسئولین جهت شکل گیری هرچه بهتر شاخص های شهر ایده آل باید با یکدیگر در تعامل و همفکری باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مشکل آب و پروژه مواصلاتی شهر ایرندگان به شهرستان مهرستان را از مهم ترین مطالبات مردم این بخش دانست و افزود: فرمانداری در کمیته برنامه ریزی جهت رفع این مشکلات اعتباراتی در سر فصل های مورد نیاز لحاظ خواهد کرد.

به گفته این نماینده مجلس در حوزه شهرستان خاش بخش های «ایرندگان»، «کورین» و «ریگ ملک» به شهر ارتقاء پیدا کرده اند.

همچنین فرماندار خاش نیز در این مراسم گفت: در ماه جاری به همراه هیاتی از مسئولین ادارات شهرستان جهت رسیدگی به امور شهرداری و مشکلات مردم از بخش ایرندگان بازدید می شود.

حمیدالدین یوسفی ادامه داد: قطعا با عوامل ناامنی و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد خواهد شد و با برنامه ریزی جدی به دنبال حاکم کردن امنیت و آرامش در شهرستان خاش هستیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم م«حمد علی رحیمی دادکان» به عنوان سرپرست شهرداری شهر ایرندگان منصوب شد.

کد خبر 4339597

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان باقر کرد شهرستان خاش علی کرد بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه شیراز شهرکرد خرم آباد بیرجند مشهد مواد مخدر یاسوج آتش سوزی هفته قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان