Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج در حکمی مسلم معین را به عنوان مسئول جدید قرارگاه فضای مجازی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با حضور سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، معاونت بازرسی و تعالی بسیج، معاونت فرهنگی، اجتماعی، معاونت فاوا و مسئولان رده های ستادی بسیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سپهر در این مراسم در سخنانی با اشاره به آیات و روایات، قبول مسئولیت در نظام اسلامی را توفیق و برکت الهی دانست که منجر به مسئولیت و خدمت به جامعه اسلامی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی برلزوم بهره گیری هرچه بیشتر از این فضا در خدمت به انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در این مراسم از زحمات و تلاش های منصور امینی در طول دوران تصدی مسئولیت قرارگاه فضای مجازی بسیج قدردانی و مسلم معین به عنوان مسئول جدید این قرارگاه معرفی شد.                                

     

مسلم معین دکترای مدیریت رسانه و از فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه است که در رسانه‌های مختلف و قرارگاه فضای مجازی دارای سوابقی ارزشمند است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان بسیج قرارگاه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان