Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

درمانی فوق العاده برای مبتلایان به آلزایمر

مصرف به موقع دارو یکی از مشکلاتی است که اطرافیان مبتلایان به آلزایمر را درگیر می‌کند اکنون با ابداع نسل جدیدی از دارو‌ها این مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پيشرفت دوپينگى شركت هاى دانش بنيان امكان پذير نيست/ پیام رسان هاى داخلى بايد حمايت شوند

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت شرکت های پیام رسان‌ داخلی گفت: اغلب این پیام‌رسان‌ها دانش‌بنیان هستند و باید از آنها حمایت‌های اصولی شود.

چگونه بوی نامطبوع تعریق را از بین ببریم؟

گرمای هوا سبب تعریق و بوی نامطبوعی می‌شود بر همین اساس دانشمندان روش‌هایی را برای کاهش تعریق و رفع بوی بد آن کشف کردند.

یک تیر و ۲ نشان با شر‌بتی دلچسب

محقق و پژوهشگر طب سنتی نوعی شربت تابستانی که تناسب اندام را برای افراد چاق و لاغر حفظ می‌کند، معرفی کرد.

ایجاد بستر‌های حمایتی جدید برای شرکت‌های دانش‌بنیان/ مشکل شرکت‌ها مسائل مالی نیست

سجادی نیری با تاکید بر اهمیت شرکت‌های خلاق دانش‌بنیان گفت: این شرکت‌ها تنها مالی مشکل ندارند بلکه نیازمند بستر حمایتی هستند.

امشب؛ آخرین مهلت توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی کشور امشب به پایان می‌رسد.

راهكارهاى طلايى براى آنكه ازدواج موفقى داشته باشيد

یک روانشناس بالینی معقتد است ازدواج موفق باعث افزایش سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی می‌شود و مشاوره پیش از ازدواج علمی به زوجین کمک بسیاری می‌کند.

پاسخ سوالات خود در زمینه «پیکرتراشی و لاغری موضعی» را اینجا بخوانید

سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران جوان در قسمت کلینیک آنلاین مطرح کرده‌اند، یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم پاسخ داد.

آغاز آزمون ارشد پزشکی با شرکت بیش از ۷۵ هزار داوطلب/ زمان انتشار کلید اولیه اعلام شد

رئیس مرکز سنجش پزشکی با اشاره به آمار داوطلبان آزمون ارشد گفت: تداخل زمانی برگزاری آزمون باعث غیبت برخی از داوطلبان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار دانشگاهی آموزش و پرورش اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد