Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، علی عابدی در نشست سراسری مدیران و سرپرستان خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: نقش رسانه ها امروز بر کسی پوشیده نیست و من همان احترامی که برای مدافعان کشور قائل هستم برای خبرنگاران نیز قائل هستم؛ زیرا رسانه ها سربازان حق و حقیقت هستند.

وی افزود: کاری که رسانه ها در همه جا از جمله در کشور ما هم انجام می دهند قهرمان پروری است و ایده بسیارخوبی است،زیرا از این طریق قهرمانان کشورمان را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت جوانان گفت: به جای اینکه جوانان به سمت سستی و اعتیاد حرکت کنند، آنها را با هدایت به سمت ورزش و سالم سازی امیدوار باشیم که در آینده جامعه خوب و سالمی داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خبرنگاران باید به جامعه و فرهنگ جهت دهند، زیرا اگر توانستند فرهنگ جامعه را به سمت مناسب و مطلوب هدایت کنند در رسالت خود موفق خواهند بود.

عابدی تصریح کرد: در کنار همه کار هایی که انجام می دهیم، از سیاست نباید غافل شویم؛ زیرا همه باید اطلاعات کافی و درست سیاسی داشته باشیم و بدانیم در کشورمان چه می گذرد.

 

وی ادامه داد: نکته مهنی که باید بدان توجه کنیم این است که هیچ زمانی نباید از وظایف اجتمایی که داریم غافل شویم و به ابعاد اجتمایی توجه ویژه ای داشته باشیم و این می تواند ارزشمند باشد.

آلودگی، محرومیت به جای هوای پاک چهار باغ

عضو کمیسیون درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب اصفهان و نشانه هایی از محرومیت شدید  در اصفهان تاکید کرد: می خواهم از طریق شما مظلومیت شهر اصفهان را به گوش ایران برسانم. زیرا اصفهان به شدت دچار محرومیت شده و ما نتوانسته ایم اصفهان را از مشکلاتی که در آینده تهدیدش می کند نجات دهیم.

وی گفت: اگر تا به امروز از سفر به اصفهان لذت می بردید و یا ما اصفهانی ها از سرسبزی و نصف جهانمان می گفتیم به خاطر میراثی که بود از گذشتگان برای ما به جا مانده است.

وی افزود: از این میراث کهن و گرانبها نه تنها به خوبی حفاظت نکردیم و چیزی به آن اضافه نکردیم بلکه آن را به سمت نابودی با سرعت بالا هدایت کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر امروز نام چهارباغ را می شنوید باقیمانده ۴ باغی است که بیش از نیمی از اصفهان را در برگرفته بود. مسیری که امروز در آن ساختمان ها و اماکن تجاری و اداری سر به فلک کشیده اند. در واقع ما هوای پاک و نفس چهار باغ را با آلودگی هوا و زیبایی اصفهان را با محرومیت جا به جا کردیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایران درمان زیبایی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از شهرهای استان اصفهان در هفدهم اردیبهشت تا ۲۴ ساعت آینده را اعلام کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وضعیت هوای بعضی از شهرهای استان را تا ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق / ‏‏ بیشینه دما: ۲۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۵ درجه سانتی‌گراد

شرق اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه دما: ۲۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

نجف‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه دما: ۲۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۳ درجه سانتی‌گراد

کاشان: آسمان‬‬‬‬ صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / ‏ ‏ بیشینه دما: ۲۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۸‬ ‏ درجه سانتی‌گراد

سمیرم: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / ‏ بیشینه دما: ۱۶‬ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۷ درجه سانتی‌گراد

اردستان: آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد / بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۶ سانتی‌گراد

خوانسار: آسمان صاف افزایش ابر و وزش باد / بیشینه دما: ۱۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۱ سانتی‌گراد

مبارکه: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

شهرضا: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه دما: ۲۳ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی گراد

دولت‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / ‏ بیشینه دما: ‬ ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۴ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 751021

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است