Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، علی عابدی در نشست سراسری مدیران و سرپرستان خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: نقش رسانه ها امروز بر کسی پوشیده نیست و من همان احترامی که برای مدافعان کشور قائل هستم برای خبرنگاران نیز قائل هستم؛ زیرا رسانه ها سربازان حق و حقیقت هستند.

وی افزود: کاری که رسانه ها در همه جا از جمله در کشور ما هم انجام می دهند قهرمان پروری است و ایده بسیارخوبی است،زیرا از این طریق قهرمانان کشورمان را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت جوانان گفت: به جای اینکه جوانان به سمت سستی و اعتیاد حرکت کنند، آنها را با هدایت به سمت ورزش و سالم سازی امیدوار باشیم که در آینده جامعه خوب و سالمی داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خبرنگاران باید به جامعه و فرهنگ جهت دهند، زیرا اگر توانستند فرهنگ جامعه را به سمت مناسب و مطلوب هدایت کنند در رسالت خود موفق خواهند بود.

عابدی تصریح کرد: در کنار همه کار هایی که انجام می دهیم، از سیاست نباید غافل شویم؛ زیرا همه باید اطلاعات کافی و درست سیاسی داشته باشیم و بدانیم در کشورمان چه می گذرد.

 

وی ادامه داد: نکته مهنی که باید بدان توجه کنیم این است که هیچ زمانی نباید از وظایف اجتمایی که داریم غافل شویم و به ابعاد اجتمایی توجه ویژه ای داشته باشیم و این می تواند ارزشمند باشد.

آلودگی، محرومیت به جای هوای پاک چهار باغ

عضو کمیسیون درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب اصفهان و نشانه هایی از محرومیت شدید  در اصفهان تاکید کرد: می خواهم از طریق شما مظلومیت شهر اصفهان را به گوش ایران برسانم. زیرا اصفهان به شدت دچار محرومیت شده و ما نتوانسته ایم اصفهان را از مشکلاتی که در آینده تهدیدش می کند نجات دهیم.

وی گفت: اگر تا به امروز از سفر به اصفهان لذت می بردید و یا ما اصفهانی ها از سرسبزی و نصف جهانمان می گفتیم به خاطر میراثی که بود از گذشتگان برای ما به جا مانده است.

وی افزود: از این میراث کهن و گرانبها نه تنها به خوبی حفاظت نکردیم و چیزی به آن اضافه نکردیم بلکه آن را به سمت نابودی با سرعت بالا هدایت کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر امروز نام چهارباغ را می شنوید باقیمانده ۴ باغی است که بیش از نیمی از اصفهان را در برگرفته بود. مسیری که امروز در آن ساختمان ها و اماکن تجاری و اداری سر به فلک کشیده اند. در واقع ما هوای پاک و نفس چهار باغ را با آلودگی هوا و زیبایی اصفهان را با محرومیت جا به جا کردیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایران درمان زیبایی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۱۵۲ و شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۴ ناسالم برای عموم (قرمز)، پاسداران با شاخص ۱۱۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۴ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۵ ناسالم (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۳، امام خمینی با شاخص ۶۳، باغستان شهریار با شاخص ۵۹، پارک رازی با شاخص ۸۶، پردیس با شاخص ۷۴، پونک با شاخص ۵۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۹، پیشوا با شاخص ۷۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۲، چشمه با شاخص ۸۰، دانشگاه تهران با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۶، دماوند با شاخص ۶۹، رباط‌کریم با شاخص ۶۵، ژئوفیزیک با شاخص ۷۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۹۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۲، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴، علم و صنعت با شاخص ۷۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۶، قرچک با شاخص ۸۶، لواسانات با شاخص ۵۵، ملارد با شاخص ۶۱، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۷ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۵، پاکدشت با شاخص ۴۹، سرخه‌حصار با شاخص ۳۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۴۶، قدس با شاخص ۳۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۴۹، ورامین با شاخص ۴۳، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 748224

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت