Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر جمعه مراسم معارفه امام جمعه رباط کریم در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مراسم استقبال از حجت الاسلام ترابی، امام جمعه جدید رباط کریم با حضور حجت الاسلام سید صالح یاسینی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران و حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، از دقایقی پیش در میدان فرمانداری این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که شرکت کنندگان در این مراسم پس از حضور در شورای اداری رباط کریم به گلباران گلزار شهدا در امام زاده «عمادالدین (ع) » خواهند رفت.

امام جمعه جدید رباط کریم، سپس در حالی که توسط مردم مومن و نمازگزاران جمعه رباط کریم مورد استقبال قرار می گیرد، به صورت پیاده از گلزار شهدا به سمت مصلی حرکت خواهد کرد، تا با حضور در مصلی این شهر اولین نماز جمعه خود در رباط کریم را اقامه کند.

بر پایه این گزارش، طی مراسم امروز، حجت الاسلام ترابی به معنوان امام جمعه رباط کریم معرفی شد و از زحمات ۱۷ ساله حجت الاسلام محمدی نژاد در سنگر نماز جمعه رباط کریم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4339680

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه رباط کریم مراسم تودیع و معارفه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد مشهد خرم آباد بیرجند مواد مخدر یاسوج آتش سوزی هفته قوه قضاییه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط‌کریم گفت: سارقی که با داشتن پابند الکترونیکی اقدام به دزدی می‌کرد در شهرک آبشناسان رباط کریم دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، سرهنگ تیمور کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار، اظهار داشت: در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ١٣ آبشناسان شهرستان رباط‌کریم در حال گشت ‌زنی به یک خودروی سواری مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران کلانتری با بررسی‌های اولیه و استعلام متوجه شدند که خودرو مربوطه دارای سابقه سرقت بوده و سریعاً وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: سارقان که قصد متواری شدن داشتند پس از تعقیب و گریزی کوتاه، خودروی آن‌ها در رباط‌کریم متوقف و هر 2 سارق توسط پلیس دستگیر شدند که در بررسی اولیه متهمان دستگیر شده، مشخص شد که یکی از سارقان دارای پابند الکترونیکی بوده و مجدداً مرتکب جرم شده لذا با مطابقت محل وقوع جرم و تردد وی به آن محل برابر پابند الکترونیکی نصب شده، متهم با ادله قوی، به جرمش اعتراف کرد.

دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد

سرهنگ کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: 2 سارق دستگیر شده با اعتراف به ١ فقره سرقت با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جهت کشف جرائم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟