Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی جزئیات جلسه امروز شورای مرکزی حزب اعتماد ملی را تشریح کرد و گفت این جلسه فاقد مشروعیت بود. ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ سیاسی سیاست ایران نظرات

قربانعلی قائمی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره تصمیم امروز شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و انتخاب الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام این حزب اظهار داشت: کار جمعی و تشکیلاتی که به بحث کار حزبی می‌رسد، تابع قواعد و مقررات خودش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ حزبی بدون مرامنامه نمی‌تواند دوام پیدا کند.

وی افزود: آنچه در اعماد ملی اتفاق افتاده یک گسست است که بخشی از آن بدلیل نبود دبیرکل اجتناب ناپذیر است و بخشی بخاطر نابسامانی است که هر رکنی در حزب و بخشی که خودش را در هیچ جایگاهی نمی‌بیند به خودشان حق می‌دهند در این حوزه نقش آفرینی کنند. 

قائمی با بیان اینکه "من فکر می‌کنم بیش از آنکه در درون حزب و درون ساختار حزب دچار مشکل باشیم، فشارهای پیدا و پنهان بیرونی ما را متاثر کرده و آقایان و کسانی که تصمیم‌گیر هستند و تصمیم‌گیری می‌کنند نگاهی به بیرون حزب دارند"، گفت: امروز ما به‌عنوان مجموعه اعضای حزب در تهران که نقش آفرینی ما در گذشته بر هیچکسی پنهان نیست، اثری در تصمیمات اخیر نداشتیم

دبیر حزب اعتماد ملی در تهران تصریح کرد: نباید یک عده که حضورشان در شورای مرکزی به یک بار و دوبار می‌رسد، با خواهش و التماس وارد جلسات کنند و برای افراد فعال حزب تعیین تکلیف کنند. من به عنوان عضو اعتماد ملی از روند جریانات اخیر گله‌مند هستم و امیدوارم دوستان به رای اعضا تمکین کنند و خودشان را دستاویز کسانی نکنند که فقط عضویت در شورای مرکزی را به گروگان گرفتند. بارها نشان دادند هیچ تعلقی به نگاه حزب اعتماد نداشته و ندارند و امروز فقط امضای آنها می‌تواند مسیر را برای آینده تغییر دهد.

وی با بیان اینکه آینده حزب آینده روشنی نیست و امروز اگر قدردان آقای منتجب‌نیا نباشیم نمی‌دانم قدردان چه کسانی خواهیم بود، خاطرنشان کرد:   آقای منتجب‌نیا صراحتا و کتبا اعلام کردند 22 تیرماه جلسه شورای مرکزی تشکیل می‌شود و آقایانی که ساختار رسمی را برنمی‌تابند به عجله این جلسه را با تمام توان و امکانات در 15 تیر شکل دادند و تصمیمی که از قبل در ذهنشان بود و ابایی هم نداشتند با بی بی سی و شبکه‌های مصاحبه و اعلام کنند می‌خواهیم دبیرکل را کنار بگذاریم،  امروز قائم مقام دبیرکل را کنار گذاشتند.

قائمی در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه امروز اعتماد ملی مشروعیت داشت یا خیر، اظهار کرد: خیر مشروعیت نداشت/ البته آنها ادعا دارند که دبیرکل وظایفش را به شورای مرکزی تفویض کرده است  که مستند غلطی است به دلیل اینکه شورای مرکزی دبیرکل را انتخاب می‌کند و دبیرکل نمی‌تواند برای شورای مرکزی تعیین تکلیف کند. شورای مرکزی می‌تواند فردی را به عنوان دبیرکل انتخاب کند. یک معجونی از این مطالب را کسانی که مدعی کار حقوقی هستند و از کمترین مسائل حقوقی هم اطلاع ندارند به هم می‌بافند تا نتیجه بگیرند و وزارت محترم کشور و کمیسیون ماده 10 احزاب باید وارد این موضوع شود و یک بار برای همیشه مشکلات را در حزب برطرف کند. 

انتهای پیام/

R1381/P31462/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصلاح طلب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب احزاب اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است