Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد بر انسجام ملی تاکید کرد و گفت: امروز باید اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاند.
وی گفت: رئیس جمهوری در مقابل یاوه گویان و استکبار عالم گفته است، اگر فروش نفت را به صفر برسانید از خلیج فارس قطره ای به دنیا صادر نخواهد شد؛ این سخنان نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن خوشحالی از گرفتاری تروریست های اقتصادی در کشور گفت: انقلاب اسلامی ضد سلطان و سکه است.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مومن نباید زیر سلطه نظامی، سیاسی، اقتصادی، سکه، ارز و حتی شکر باشد افزود: همه اینها نشانه های زورگویی هستند، زور گویان، زرداران و تزویرکاران سه طایفه ای هستند که می خواهند بر مردم مسلط شوند.
وی از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و اظهار داشت: این نیرو توانمند است و اینگونه سلطه گران را شناسایی کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: از مسئولان مربوط می خواهیم تا برخوردهای جدی با خیانت کاران داشته باشند تا دیگران نیز درس عبرت بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تروریست های اقتصادی خون مردم را می مکند اظهار داشت: افرادی با پول و ثروت به کشور خیانت می کنند، تعادل بازار را بر هم می زنند قشر زیادی از جامعه را دچار مشکل خواهند کرد.
امام جمعه بجنورد بر صداقت و خدمت بی منت تاکید کرد و افزود: باید از امام صادق (ع) درس صداقت، خدمت بی منت و تلاش را یاد بگیریم.
وی ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) به مردم افزود: تولید علم در همه رشته ها و تربیت انسان متخصص دو ویژگی امام صادق (ع) است.
وی با بیان اینکه حوزه علمیه ما نیز باید جامع نگر باشد افزود: تمامی مراکز علمی، دانشگاه ها نیز باید چنین باشند و در تمامی رشته ها نیروی انسانی تربیت کنند.
امام جمعه بجنورد با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: امروز دشمن معیشت پایه مردم را هدف قرار داده است، تا نارضایتی تولید و آنان را در مقابل نظام قرار دهد، درمان این مشکل خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.
وی از بی حجابی در جامعه نیز انتقاد کرد و افزود: عروسک هایی در بین جامعه به نمایش می گذارند، مردم باید مواظب باشند، کسی به آنان لبخند نزند با نگاه معنی دار آنان را امر به معروف و نهی از منکر کنید.
3007/ 6042/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استکبار امر به معروف و نهی از منکر درمان نظم و امنیت نماینده ولی فقیه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۳۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان