Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@23:05:52 GMT

روش ساخت ریمل طبیعی خانگی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۰۳۳۹

روش ساخت ریمل طبیعی خانگی

ریمل طبیعی علاوه بر زیبایی مژه‌ها موجب تقویت و پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود که با مواد طبیعی و روغن‌های گیاهی مفید برای مو و مژه به سادگی در خانه ساخته می‌شود.ادامه این مطلب را به نقل از نمناک بخوانید.

ریمل طبیعی روغن کرچک و پوست گردو برای زیاد شدن مژه

برای تهیه این ریمل طبیعی نیاز به کمی وازلین، روغن کرچک، اسانس پوست سبز گردو و روغن لاوندر دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تهیه این ریمل به راحتی می‌توانید مژه‌های تان را تقویت و رشد آن‌ها را تحریک کنید. یک ظرف بلوری نشکن بردارید. ۱۵ گرم وازلین سفید رنگ را درون آن قرار دهید و آن را روی حرارت غیر مستقیم بگذارید تا موم ذوب شود. سپس ۴ تا ۵ گرم روغن کرچک، یک گرم روغن پوست سبز گردو و یک گرم عصاره لاوندر را به آن اضافه کنید و بگذارید سرد شود. می‌توانید هر شب یک قطره از این کرم را قبل از خواب با سرانگشتان تان روی مژه‌ها بمالید. ماساژ مژه‌ها و ریشه آن با این روغن مژه‌های تان را در کمتر از ۳ هفته بلند، پرپشت و مشکی می‌کند به گونه‌ای که شما از این پس از مصرف ریمل بی نیاز می‌شوید.  
ریمل طبیعی مغز فندق و بادام برای تقویت مژه‌های کم پشت

قوطی ریمیلتان را تمیز کرده، مغز گردو یا فندوق و یا بادام را کوبیده با یکی دو قطره روغن زیتون مخلوط کرده و استفاده نمائید که هم نور چشم را زیاد کرده و هم مژه‌ها را تقویت می‌کند در ضمن توجه داشته باشید که روغن زیتون زیاد نباشد که شُره می‌کند.        
دستور ساخت ریمل طبیعی و گیاهی موم و روغن زیتون

مواد لازم

نصف یک قاشق غذاخوری موم

نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک قاشق غذاخوری مغز قلم گوسفند

موم را با حرارت غیرمستقیم بخار آب جوش ذوب کنید. مغز قلم را به آن افزوده و ترکیب را هم بزنید. در حال هم زدن ترکیب روغن زیتون را قطره قطره به محتوای درون ظرف اضافه کنید.  
ریمل را پس از سرد شدن در یکی از ظروف مخصوص نگهداری ریمل بریزید.

یک برس ریمل قدیمیتون و یا یک ظرف لاک قدیمی را بشویید و با این مواد پر کنید:۱/۴ ظرف را با روغن کرچک و ۱/۲ ظرف روغن ویتامین E. و ۱/۴ ظرف ژل آلوورا.  
روش ساخت ریمل طبیعی و خانگی روغن کرچک

این مواد رو با برس ریملتون با هم ترکیب کنید. روغن کرچک مژه هاتون رو ضخیم میکنه. روغن ویتامین E. مژه را بلند میکنه و در تهایت ژل آلوورا رشدش رو تسریع میکنه. این محلول رو برای شش هفته هر شب به مژه‌ها بمالید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و زیبایی آرایش و زیبایی ریمل روغن زیتون روغن کرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی اضافه شد.

در فهرست قبلی دانه‌های روغنی مَشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی بود اما روغن خام در این لیست قرار نداشت که با اصلاحیه صورت گرفته به همراه برنج به این لیست اضافه شد.

کد خبر 6097903

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند