Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خودش واکنش تندی به فعالیت‌های وقیحانه و مواضع گستاخانه مریم رجوی و نشست اخیر ضدایرانی منافقین در آغوش غربی‌ها نشان داد.

17 هزار شهید ترور Assassination در کشور وجود دارد که 12 هزار نفر از آنان مربوط به شهدایی است که بدست منافقین کوردل به شهادت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دنیا این وقاحت و گستاخی را می‌دانند. چرا که همیشه به دامن کشورهای خارجی و دشمنان پناه برده‌اند و اکنون نیز در کشورهای اروپایی و آمریکا مشغول به فعالیت‌های وقیحانه و گستاخانه ضدبشری خودشان هستند. البته بسیاری از ملت‌ها حضور این کوردلان و گستاخان زمانه را برنتابیده‌اند و بارها خواستار اخراج منافقین شده‌اند. هنرمندان و فرهیختگان ایرانی بارها این فعالیت‌ها و مواضع کوردلانه را محکوم کردند؛ مخصوصاً پس از نشست اخیر منافقین که اوج انسجام و بازیگری در میدان دشمنی بشری را نشان دادند.

کتایون ریاحی بازیگر Actor پیشکسوت سینما،‌ تئاتر و تلویزیون نسبت به این فعالیت‌های وقیحانه و مواضع گستاخانه مریم رجوی در صفحه اینستاگرام Instagram خودش واکنش نشان داد و نوشت: «خائن حنایت دیگر رنگ ندارد! خدا را شاکرم که حافظه تاریخی هموطنانم در این مورد بسیار خوب کار می‌کند، حنای مریم خائنی که هفده هزار نفر از هموطنانش را شهید کرد در نزد ایرانیان دلیر رنگی ندارد. خداوند همه را به راه راست هدایت کند.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز دکتر شیفت شب به جسد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان!+عکس

آخرین جمله وحید مرادی شرور معروف در شروع درگیری مرگبار در زندان چه بود؟ +عکس

روایتی عجیب از پیوستن دختران پولدار به داعش+تصاویر

ارتباط جنسی زن 42 ساله با پسر 11 ساله همسایه در دستشویی پارک!

عروس جوان 4 روز پس از عروسی شوهرش را کشت و در خیابان به دنبال شوهر جدید بود !+ عکس

ماجرای جنجالی کیف ۲۵ میلیونی نتیجه امام خمینی

فوری / انفجار موتور هواپیمای ATR72 آسمان +فیلم

فیلمی که جهان راتکان داد / شلاق زدن دختر و پسر بی حیا در ملاعام +تصاویر

ساناز وقتی به هوش آمد لباسی به تن نداشت و منصور فیلم می گرفت!

فجیع ترین انتقام دختر بی حیا از استاد سختگیر !+عکس

لحظه زنده به گور کردن یک مرد! + تصاویر

وقتی پلیس دراتاق را شکست زنی بدون لباس به تخت خواب زنجیرشده بود!+عکس

شوهر غیرتی نیلوفر دوست پیامکی را به قرار خونین دعوت کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت ترور Assassination بازیگر Actor تلویزیون اینستاگرام Instagram اینستاگرام کتایون ریاحی بازیگر پیشکسوت واکنش منافقین عکس قتل دختر تهران تصاویر حوادث ایران فیلم ازدواج قتل وحید مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در زمین های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر -فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی -نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی -نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست- مارال چریکی مشترکا سوم شدند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد-مسعود پیروزی سوم شدند.
به این ترتیب نخستین دوره رقابت های بین المللی تنیس ساحلی که از ۷ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

کد خبر 6095542

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد