Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ساوه به بیان اقتضائات جنگ اقتصادی پرداخت و با تاکید به وظایف دولت در این مقطع عنوان کرد: دولت در گام اول باید جلوی فساد را بگیرد و با رانت خواری و فساد مبارزه کند. این رویه باید در تمامی بدنه اجرایی و نظارتی کشور شروع شود.

وی در ادامه خواستار شفاف سازی دولت در خصوص موضوعات گوناگون کشور شد و در ادامه جلوگیری از ریخت و پاش و حیف و میل بیت المال را از دیگر اقتضائات در جنگ اقتصادی دانست و گفت: سفرهای خارجی نمایندگان با پول بیت المال چه معنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر سفرها کاری است اول چرا یک هفته و ۱۰ روز است و ثانیا باید به مردم گزارش دهند این سفرها چه دستاوردی برای ملت داشته است. دستگاه قضایی باید به این موضوع ورود پیدا کند چرا که این احیای حقوق عامه مردم است .

وی جلوگیری از واردات غیر ضروری و خروج بی برنامه میلیون ها یورو ارز دولتی از کشور برای واردات و نیز بکارگیری مدیران انقلابی از نسل و تبار شهید همت ها و شهید صیاد شیرازی ها را از دیگر اقتضائات در جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی دانست و از دولت خواست وزرا و مسئولان بی انگیزه، خسته و ناتوان را از مجموعه مدیریتی کشور کنار بگذارد .

حجت الاسلام حسینی خواستار اعلام برائت از دشمن شد و گفت: دشمن با صراحت می گوید تعهداتش را نقض کرده است اما عده‌ای در داخل باز صحبت از مذاکره مجدد با استکبار جهانی و باج دهی بیشتر به او می کنند .

امام جمعه ساوه در ادامه به بیست و یکم تیرماه روز عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: نقشه شوم دشمن نابودی مردم و نظام اسلامی از درون است و با فروپاشی خانواده ها از طریق بی بند و باری و بی حجابی به عنوان یکی از ابزار ها و شگردهای خود استفاده می کنند. از این رو مردم دیندار و با غیرت باید با هوشیاری و برای حفظ ارزش‌های اسلامی اجازه عملی کردن توطئه دشمن را ندهند .

وی به فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اشاره کرد و افزود: امام صادق علیه السلام با تاسیس و تقویت حوزه‌های علمیه پایگاه فرهنگی بزرگی را برای مقابله با دشمنان دین ایجاد کرد. از این رو طلاب حوزه های علمیه باید مرجع مردم در شبهات فکری و تهاجم فرهنگی و دینی باشند. دشمنان امام صادق علیه السلام که نتوانستند حوزه‌های علمیه را نابود کنند در تلاش هستند حوزه‌ها را سکولار کنند و آخوندهای سکولار را مطرح و حمایت کنند. انقلابی ترین ایده های سیاسی از جمله اصل نفی همکاری با طاغوت و اصرار بر نظریه ولایت فقیه میراث امام صادق(ع) است و البته سفارش آن بزرگوار به دانش و علوم اسلامی بود و در کنار آن به وارستگی عالمان اسلامی توصیه موکد داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟