Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا – ' ترانه مهران ' تنیسور مازندرانی عنوان نخست چهارمین مرحله مسابقات تنیس مناطق پنجگانه زنان کشور که در شهرستان تنکابن درغرب مازندران برگزارشد، به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در دیدار نهایی مرحله چهارم این مسابقات که عصر جمعه درتنکابن برگزار شد ، ترانه مهران تنیسور بابلی با شکست ' مونا وثوقی راد ' قهرمانی در این مرحله را جشن گرفت و جایزه ویژه مسابقات را نیز از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ' روزیتا محمد علیزاده' ازمازندران و ' شمیم ساسان پور' از اصفهان به طور مشترک سوم شدند.
در مرحله چهارم مسابقات آزاد تنیس مناطق پنجگانه کشور که به میزبانی هیات تنیس تنکابن برگزار شد ، 31 تنیسور برتر و دارای رنکینگ کشوری از استان های مازندران، گیلان، تهران واصفهان به مدت شش روز با هم رقابت کردند.
به نفر نخست این مرحله علاوه برتندیس، جایزه نقدی نیز اهداء شد.
همچنین از سوی فدراسیون تنیس در پایان پنج مرحله مسابقات تنیس بانوان مناطق کشور ، 150 امتیاز به رنکینگ نفر اول، 100 امتیاز به نفردوم و 60 امتیاز هم به رنکینگ نفر سوم اضافه خواهد شد.
مسابقات آزاد مناطق پنجگانه تنیس زنان کشور امسال در پنج مرحله برگزار می شود که در مجموع برترین های پنج مرحله مسابقات تنیس آزاد زنان کشور از سوی کمیته فنی فدراسیون تنیس به تیم ملی دعوت می شوند.
ک/7327/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس زنان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد