Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق سلسائو معتقد است نیمار می تواند بهترین بازیکن جهان شود اما هرگز نمی تواند به یک نماد مانند پله تبدیل شود. 

طرفداری - نیمار، امید اول برزیلی ها برای قهرمانی در جام جهانی 2018 است تا رویای آنها پس از قهرمانی در سال 2002 دوباره محقق شود. در آستانه دیدار حساس برزیل با بلژیک در یک چهارم نهایی جام جهانی، لوئیز فیلیپه اسکولاری به ال موندو گفت:

در برزیل همه ما می دانیم نیمار چه کسی است و پله چه کسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می دانیم که فقط یک پله وجود دارد و پله دیگری وجود نخواهد داشت. یک بازیکن می تواند خیلی خوب و تماشایی کار کند و مانند پله نخواهد بود چون او بدون جانشین است. نیمار و هیچکس دیگر هرگز با او برابری نخواهد کرد. 

آیا نیمار می تواند در سطح کریستیانو رونالدو و مسی باشد؟

در بارسلونا او خیلی خوب کار می کرد و تقریبا به این سطح رسیده بود اما این چیزی نیست که یک روزه به دست آید. او در مسیر درستی است که می تواند به این سطح برسد اما هنوز به زمان نیاز دارد. شاید طی یک یا دو سال آینده به سطح رونالدو و مسی برسد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد

بخش عمده‌ای از مطالبه عمومی مردم بندرعباس با عزم جدی که در دولت سیزدهم دیده می‌شود بالاخره قرار است بعد از سالها وعده و وعید نهایتا تا سال آینده به نتیجه برسد و بخش مهمی از فاضلاب شهر جمع‌آوری و مشکلات فعلی به حداقل برسد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080632 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر