Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت کشور، سرويس امنيتي و دادستاني جمهوري آذربايجان با انتشار بيانيه اي مشترک؛ حمله مسلحانه اخير به «المار ولي اف» فرماندار شهر گنجه را اقدامي تروريستي، هدفمند و از پيش طراحي شده دانستند.
فرماندار شهر گنجه ، روز سه شنبه بر اثر حمله مسلحانه فردي بنام « يونس صفراف » مجروح و در حال حاضر در يکي از بيمارستان هاي شهر باکو تحت درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين حمله مسلحانه همچنين يکي از محافظين «المار ولي اف» فرماندار شهر گنجه مجروح شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، روز جمعه به نقل از بيانيه مشترک وزارت کشور، سرويس امنيتي و دادستاني جمهوري آذربايجان، نتايج تحقيقات در مورد اين اقدام تروريستي را منتشر و ادعا کرد: صفراف تبعه فدراسيون روسيه بوده و در سال 2016 ميلادي سفري به ايران نيز داشته است.
براساس اين بيانيه ،صفراف روز سه شنبه گذشته براي قتل ولي اف و محافظ همراه وي در برابر فرمانداري شهر گنجه اقدام به تيراندازي کرده است.
پيش از اين الهام علي اف رييس جمهوري آذربايجان بر پيگيري و مشخص شدن عاملان حمله مسلحانه به فرماندار گنجه تاکيد کرده بود.118

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه

ناتوانی بیش از یکصد گروه شبه نظامی مسلح و مورد حمایت ترکیه در برقراری امنیت در مناطق شمالی حلب و ادلب سبب شده تا علاوه بر موج انفجارها و درگیری های داخلی میان فرماندهان این گروه ها، نارضایتی های مردمی اهالی این مناطق علیه گروه های مزبور قوت بگیرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077212 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم