Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه امیرکبیر در مورد سرانه ورزشی این دانشگاه گفت: سرانه ورزشی دانشگاه امیرکبیر در حال حاضر چیزی حدود ۸۰۰۰ متر است و با توجه به جمعیت دانشجویی این دانشگاه تقریبا ۶۱ سانتی متر مربع برای هر دانشجو می‌باشد.

 

فرزام، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد سرانه ورزشی دانشگاه امیرکبیر گفت: سرانه ورزشی دانشگاه امیرکبیر در حال حاضر چیزی حدود ۸۰۰۰ متر است و با توجه به جمعیت دانشجویی این دانشگاه تقریبا ۶۱ سانتی متر مربع برای هر دانشجو می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: این امکانات به صورت یک مجتمع مرکزی است و همه دانشجویان از آن استفاده می‌کنند. از جمله امکانات این ورزشگاه استخر، سالن بدنسازی و دیگر امکانات ورزشی مثل تیراندازی، تنیس روی میز، سنگ نوردی، ایروبیک، یوگا و ... می‌باشد. این امکانات در طی ایام تحصیلی تا ساعت ۳ بعد از ظهر در اختیار گروه تربیت بدنی دانشگاه است و از ساعت ۳ تا ۱۲ شب در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و استفاده دانشجویان از آن به صورت یک روز در میان برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به امکانات محدود دانشگاه در زمینه ورزشی گفت: با توجه به کمبود امکانات ورزشی در دانشگاه برای دانشجویان خوابگاهی امکاناتی در نظر نگرفته ایم و دانشجویان خوابگاهی از امکانات داخل دانشگاه استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع ورزشی دانشگاه در حال تکمیل است، گفت: طبقه آخر مجتمع ورزشی دانشگاه از زمان ساختمان ورزشی دانشگاه روند ساخت آن متوقف شد تا اینکه در سال ۹۶ با کمک خیرین قرار شد تا طبقه آخر این ساختمان ورزشی نیز احداث گردد و تا سال آینده به بهره برداری برسد.

فرزام افزود: این سالن برای فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و رشته‌های این چنینی در نظر گرفته شده است و در واقع یک سالن چند منظوره محسوب می‌شود.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه امیرکبیر توضیح داد: مجموعه ورزشی دانشگاه امیرکبیر دارای استخر، سالن بدنسازی اختصاصی بانوان، سالن آمادگی جسمانی، سالن تنیس روی میز و بدنسازی اختصاصی آقایان، سالن سنگ نوردی، شمشیربازی و همچنین یک سالن چند منظوره داریم که شامل تیر و کمان، تیراندازی و رشته‌های این چنینی می‌شود.

وی افزود: در این چند سال گذشته یکی از شاخص‌هایی که برای سنجش سرانه ورزش در دانشگاه تعریف کردیم شاخص زمانی بود که سرانه ورزش در دانشگاه امیرکبیر برای هر دانشجو در روز دو دقیقه بود و ما تلاش کردیم تا این دو دقیقه را به پنج دقیقه برسانیم و امیدواریم تا در سال ۹۷ بتوانیم این آمار را به شش دقیقه افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرانه ورزشی دانشگاه امیرکبیر مدیر تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با ارسال ایمیلی خطاب به روسای دانشگاه‌های آمریکا گفت: جامعه جهانی توقع دارد که شما به عنوان یک دانشمند، این حملات را محکوم کنید و به دانشجویان نوع دوست خود فرصتی برای اعتراض بدهید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، اسماعیل چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلی به روسای چند دانشگاه آمریکا ایمیل ارسال کرد.

متن ایمیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به شرح زیر است:

از آزار و اذیت دانشجویان و دانشکده‌های عدالت خواه جلوگیری کنید

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند

پروفسور گرامی کریستینا اچ پکسون، رئیس دانشگاه براون

پروفسور رودریگز،رئیس دانشگاه سیتی نیویورک (CUNY)

پروفسور دکتر کنت ای جسل، رئیس دانشگاه بین المللی فلوریدا،
پروفسور محترم دکتر ریچارد دی مک کالو، رئیس دانشگاه ایالتی فلوریدا،


گزارش‌های ناراحت کننده در مورد بازداشت چندین دانشجو و اعضای هیئت علمی مؤسسه شما توسط مجریان قانون، نگرانی قابل توجهی را برانگیخته است. دانشجویان و اساتید باید آزادی عمل داشته باشند تا آشکارا احساس انصاف و عدالت خود را به اشتراک بگذارند. رژیم سرنگون شده اسرائیل به عمد نسل کشی کرده و هزاران زن، کودک و مردم بی گناه را به قتل رسانده است. شرایط مخرب زندگی که بر فلسطینی‌ها تحمیل شده و آسیب‌های جسمی و روحی جدی که به بار آورده است، همگی فریاد اعتراض مردم با وجدان را برمی انگیزد. دانشجویان و جوامع علمی قادر به تحمل چنین خشونتی نیستند. به همین علت، هیچ فردی که برای آزادی ارزش قائل است نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند.

من درک نمیکنم که چگونه می‌توانید شاهد چنین اتفاقات ناراحت کننده‌ای باشید و ساکت بمانید.

جامعه جهانی توقع دارد که شما به عنوان یک دانشمند، این حملات را محکوم کنید و به دانشجویان نوع دوست خود فرصتی برای اعتراض بدهید. بی انصافی است که دانشجویان را در اختیار نیرو‌های ظالم قانون قرار دهیم.

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جای دانشجو زندان نیست!