Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان عشایر خرم‌آباد گفت: 18.5 میلیون تومان ماهانه هزینه حمل زباله بیمارستانی به سازماند پسماند است.

‌به گزارش ایسنا‌، عباس آزادی با بیان اینکه با افتتاح بیمارستان شهید رحیمی باری از دوش بیمارستان عشایر برداشته نشده است؛ چون بیمارستان شهید رحیمی بیمارستان فوق تخصصی داخلی است، در حالیکه بیمارستان شهدای عشایر فوق تخصصی جراحی و ارتوپدی است، افزود: بجز بیمارستان عشایر در هیچ بیمارستانی  بیماران ارتوپدی را پذیرش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیماران جراحی به صورت محدود در شهید رحیمی پذیرش می‌شود. 

آزادی با بیان اینکه بیمارستان عشایر سانتر بیماران اورولوژی است و نورولوژی است، بیان کرد: مشکلات ارتوپدی در بیمارستان عشایری برمی‌گردد به فرهنگ ما که باید با کمک رسانه‌ها این فرهنگ در جامعه اصلاح شود. 

رئیس بیمارستان عشایر خرم‌آباد اظهار کرد: مردم ما به فوریت انتظار دارند پزشک فوق تخصص آنها را ویزیت کند، در حالیکه بیمار در ابتدا باید به یک پزشک عمومی مراجعه و پس از تشخیص برای پزشک به متخصص مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در سیستم ما این مهم انجام نمی‌شود و‌ مشکلی اساسی است.

آزادی در ادامه با اشاره به اینکه در بیمارستان عشایر با 5 میلیارد تومان هزینه درمانگاه ساختیم ولی متاسفانه برای ساخت این پروژه 2.7 میلیارد تومان عوارض به شهرداری دادیم در حالیکه در قانون آمده که شهرداری باید 10 درصد درآمدش را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پرداخت کند، گفت: ماهانه بابت حمل زباله به سازمان پسماند استان 18.5 میلیون تومان هزینه حمل پرداخت می‌کنیم در حالیکه برای جمع‌آوری زباله سایر دستگاه‌ها شهرداری رقمی دریافت نمی‌کند.

رئیس بیمارستان عشایر خرم‌آباد یاد آور شد: 5 میلیارد تومان برای خرید دستگاه امحاء و بی‌خطرسازی زباله هزینه کرده‌ایم و متأسفانه این هزینه‌ها از کارکرد پزشک ارتوپد کسر می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زباله بیمارستانی منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان

فریبا ولی‌پور  اظهار کرد: پس از رصد کودکان، اگر اختلال‌هایی مانند لاغری، کوتاهی قد و کم وزنی داشته باشند و این شرایط نتیجه سوء تغذیه باشد و نه بیماری، وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی لیست این افراد را در اختیار وزارت کار قرار می‌دهد تا از آنها حمایت شود.

وی با بیان اینکه امسال روند شناسایی این کودکان از طریق مجموعه مراکز بهداشتی استان ادامه دارد، گفت: براساس این قانون کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماهه از دهک‌های یک تا هفت حمایت می‌شوند که برای دهک یک تا پنج، ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک‌های شش و هفت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

ولی‌پور ادامه داد: به مادرانی که کودک کمتر از پنج ساله دارند و از اختلال لاغری، کم وزنی و کوتاهی قد ناشی از سوءتغذیه رنج می‌برند توصیه می‌شود به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه تا پس از گذراندن مراحل آزمون وسع، آنها را به اداره کار برای حمایت معرفی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند تا پس از مشخص شدن دهک آنها وضعیت حمایت از آنها بررسی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • تولید زعفران به ۲۳۰ تن رسید
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • حس خوب حمایت
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود