Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه تاکید مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار بر بومی‌بودن است گفت: ۴ گزینه از طرف مجمع نمایندگان استان کرمان برای تصدی استانداری کرمان به وزیر کشور معرفی شده‌اند. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ استانها کرمان نظرات

حسین امیری خامکانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان در ارتباط با آخرین وضعیت انتخاب استاندار کرمان اظهار‌داشت: بعد از آنکه آقای رزم‌حسینی استاندار سابق استعفا داد، آقای وزیر کشور گفت که بعد از چند بار استعفای رزم‌حسینی باید بپذیریم و چاره‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این موضوع بلافاصله در مجمع نمایندگان استان کرمان مطرح شد گفت: وزیر کشور هم نظر مجمع نمایندگان را گرفتند و بر اساس نظرسنجی که در مجمع نمایندگان انجام شد، یک لیست چهار نفره به وزارت کشور ارسال شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خاطر‌نشان کرد: آقایان محمد‌جواد فدایی، شهباز حسن‌پور، علی‌اصغر رستمی و محمود کریمی از طرف مجمع نمایندگان استان کرمان برای تصدی استانداری کرمان به وزارت کشور معرفی شدند اما از آنجا که با آقایان رستمی و کریمی هماهنگی انجام نشد نامی از آنها برده نشد و  حتی مخالفت هم کردند.

وی بیان کرد: آقای حسن‌پور هم از آنجا که در حال حاضر نماینده دو شهرستان مهم و بزرگ استان یعنی نماینده شهرستان‌های بردسیر و سیرجان است و آقای رئیس جمهور هم در انتخاب وزرا در جایی مطرح کردند که از مجلس نیرو گرفته نشود تا مردم بدون نماینده باشند، احساس می‌شود آقای فدایی بیشتر از همه مورد اجماع باشد.

امیری خامکانی با اشاره به اینکه قرار بود در هفته گذشته در جلسه هیئت دولت مسئله انتخاب استاندار کرمان مطرح و نتیجه‌گیری شود که سفر خارج از کشور رئیس جمهور پیش آمد و این جلسه تشکیل نشد گفت: قرار است روز یکشنبه هفته جاری جلسه هیئت دولت تشکیل شود که امیدواریم یکی از موضوعات جلسه انتخاب و معرفی استاندار کرمان باشد.

وی با بیان اینکه پروسه انتخاب استاندار یک پروسه زمان‌بر و سخت است و ظاهرا یک کمیته سه نفره این کار را انجام و بعد به هیئت دولت معرفی می‌شود افزود: تاکید مجمع نمایندگان استان کرمان بر بومی‌بودن استاندار کرمان است.

به گزارش تسنیم علیرضا رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان در تاریخ 8 خرداد امسال برای دومین مرتبه استعفا داد و مورد قبول وزارت کشور قرار گرفت و از آن تاریخ محمدجواد فدایی به‌عنوان سرپرست استانداری کرمان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر یکشنبه در آئین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی و اعطای احکام صلح یاران مستقر در کلانتری‌ها گفت: امروز برای ۲۱۹ نفر از کارکنان کلانتری‌های سراسر استان کرمان ابلاغ صلح یاری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه همگان قدردان زحمات شبانه روزی پلیس هستند، افزود: فراجا با توجه به تعدد مسئولیت‌ها و وظایف خود، همچنان در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده به هیأت‌های صلح در استان ارجاع شده است که بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به این هیأت‌ها منتهی به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در جریان مشکلات و مسائل جامعه می‌باشد، به هیأت‌های صلح و صلح یاران بیش از پیش نیاز می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌باشد، افزود: بایستی کارکنان نیروهای انتظامی و دادگستری در جهت ترویج فرهنگ صلح وسازش در خانواده و جامعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: راه اندازی هیأت‌های حل اختلاف منجر به افزایش صلح و کاهش اختلافات در جامعه می‌گردد.

سردار ناصر فرشید، با بیان اینکه چندین سال است که در کلانتری‌های استان مشاور یا مددکار اجتماعی فعالیت دارند و پرونده‌های زیادی را به صلح و سازش رسانده‌اند افزود: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای ارتقا آرامش و امنیت جامعه قدم برداریم.

کد خبر 6097301

دیگر خبرها

  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان