Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان، فرماندار شهرستان خرم آباد و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از پروژه بادام کاری منطقه رازان شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، شیرزاد نجفی در بازدید استاندار لرستان، فرماندار شهرستان خرم آباد و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از پروژه بادام کاری منطقه رازان شهرستان خرم آباد، افزود: برای اولین بار در سطح استان با کشت گونه بادام دیم در مساحت ۴۰۰ هکتار اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گونه‌های دیم، نیاز آبی ندارند و بعد از گذشت دو سال با بادام شیرین پیوند داده می‌شوند، خاطرنشان کرد: این عرصه در نهایت پس از مدتی جهت اشتغال زایی به مردم بومی منطقه واگذار می‌شود که امیدواریم بتوانیم گامی در جهت رفع بیکاری منطقه مذکور برداریم.

نجفی در ادامه افزود: سال گذشته نیز عملیات نهال‌کاری با گونه‌های بادام، انجیراستهبان، گل‌محمدی و گونه‌های اقتصادی در سطح ۱۴۰۰ هکتار صورت گرفت که هم اکنون از رشد و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و توجه استاندار لرستان به عرصه های ملی و طبیعی اظهار کرد: زحمات استاندار ساعی، نجیب و پرتلاش استان لرستان و نگاه ویژه ایشان به منابع طبیعی باعث دلگرمی پرسنل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در خصوص صیانت از این منابع خدادادی و ارزشمند می شود.

گفتنی است که پروژه بادام کاری منطقه رازان و مله سرخه به مساحت ۴۰۰ هکتار در سال گذشته با دستور دکتر خادمی استاندار لرستان اجرا شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اشتغال طبیعی و آبخیزداری استان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری منابع طبیعی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ناصری، صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال، ۱۵۹۰ مترمربع از اراضی ملی گمرکان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید آنها خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6098233

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ