Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین:رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : در صورتی که مسئولان تخلفی انجام دهند با آن ها طبق ظوابط قانونی برخورد خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مظفری در جمع مسئولان وسرپرستان مجتمع های اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی  افزود : شأن وجودی مسئولان در چنین نظامی تنها خدمتگذاری و انجام و وظیفه نسبت به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  تصریح کرد: مردم خواهان خدمت صادقانه مسئولان هستند وهر گونه کم کاری و ایجاد ناامیدی در بین مردم غیر قابل بخشش است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت : با توجه به توطعه های دشمنان علیه   نظام مقدس اسلامی، ملت بزرگ ایران در طول سالیان متمادی و به ویژه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماج حملات سخت ونرم دشمنان بوده و دستگاه قضایی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی نظام همواره در نوک حملات این پیکان قرار داشت.

حجه الاسلام والمسلمین مظفری  با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف  مظهر مردم سالاری دینی در نظام اسلامی  است افزود:یکی از مهمترین اهداف تاسیس شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح وسازش ورفع خصومت بین مردم بود.

 وی گفت : اساس شوراهای حل اختلاف بر بهره گیری از نیروهای متعهد ومتخصص مردمی است و به همین دلیل شاهد کسب موفقیت های مردم از طریق این نهاد بوده ایم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود : یکی از ویژگی های شوراها کاهش تشریفات است و تمام تلاش ما و همکاران در این اداره تسهیل ارائه خدمات به مراجعان محترم بوده و انشالله در آینده گام های موثر دیگری در این زمینه برداشته خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی

 سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی، چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا ۵ سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تأثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ده سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی نظام وظیفه

دیگر خبرها

  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود