Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: وحید مردادی جوان 34 ساله ای که به جرم قتل در زندان رجایی شهر به سر می برد به دست یک شرور دیگری به نام "س.ص" به قتل رسید و پیکر وی پنجشنبه هفته گذشته تشییع شد.

به گزارش رکنا، پس از قتل Murder وحید مرادی دوستان و هواخواهان او در فضای مجازی اقدام به تهدید قاتل The Murderer وحید مرادی و یک نفر دیگر به نام "ه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک" کردند.

ه.ک کیست؟

ه.ک شرور سابقی است که حالا چند سالی است دست از شرارت برداشته و بیشتر به سراغ کارهای خیر می رود، "ه. ک" دوست قدیمی وحید مرادی بود و به دلایل مختلفی با وحید مرادی قهر بود. وحید مرادی در مصاحبه ای که چندوقت پیش در زندان Prison با شبکه مستند انجام داده بود، تیکه هایی را هم به او انداخت. به همین دلیل بسیاری از دوستان وحید مرادی اعتقاد دارند دستور قتل وحید مرادی از بیرون زندان توسط "ه.ک" صادر شده است. وحید مرادی و این شخص بنا به دلایل شخصی با هم اختلاف داشتند تا اینکه با قتل وحید مرادی انگشت اتهامات به سوی "ه.ک" گرفته شد.

دوستان وحید مرادی هرکدام در فضای مجازی به خانواده وی تسلیت گفتند و برخی از آنها قاتل وحید را به نوعی تهدید کردند. این تهدید ها در فضای مجازی آنقدر دنباله دار شد که سردار رحیمی رییس پلیس Police پایتخت به هواخواهان وحید مرادی هشدار داد که اگر اقدام به شرارت و نظم عمومی برهم بزنند پلیس به شدت برخورد خواهد کرد. در ادامه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که برادر حسین گودرزی جوانی که به دست وحید مرادی به قتل رسیده بود را نشان می داد که از این اتفاق ابراز خوشحالی کرده است.

شب گذشته چند تن از دوستان وحید مرادی سر خاک او رفتند و فیلم و عکس هایی از شب دوم قبر وحید مرادی را پخش کردند.

در فیلمی دیگر که در فضای مجازی منتشر شده است شخصی به تشریح لحظه قتل وحید مرادی پرداخت و به نقل از چند تن از دوستانش که در زندان رجایی شهر کرج شاهد درگیری بودند گفت: وحید در حیاط زندان در حال هواخوری بود که چند نفر حالا نمی دونم برای اسم در کردن یا از جایی خط گرفته بودند به وحید مرادی گیر دادند که درگیری همونجا شروع میشه و وحید با عصا با اونا میجنگه، اونا تیزی داشتند و وحیدم سریع رفت تیزی خودشو برداشت و با چند نفری از دوستاش به اونا درگیر شد. اشتباه وحید این بود که از دوستاش جدا شد و تا آخر راهرو یک رفت در همون لحظه بود که وحید مرادی تنها موند و اونا چند نفری وحید مرادی رو مفت بری کردند.

وحید مرادی که در چند سال گذشته به خصوص چند ماه قبل هرازچندگاهی به دلیل شرارت هایی که انجام داده بود تیتر روزنامه و خبرگزاری ها می شد حالا دیگر به خواب ابدی رفت و نشانی از آن گنده لات محله 13 آبان نیست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام برای ناپدری بی حیا بخاطر آزار کیمیا 7 ساله در کرج! + عکس

فغانی به چه کسی بوسه فرستاد؟ + عکس شکار لحظه ها

فرشید جسد دوست قدیمی اش را 4 روز در خانه اش پنهان کرد+عکس

عامل قتل عام 38 پلیس ایرانی چطور دستگیر شد؟ / آنها 9 مامور مجروح را تیر خلاص زدند

اعتراف تلخ عروس 4 روزه / قاسم به من توجه نمی کرد و من به سمت شیطان رفتم!+ عکس

قرار های شوم تازه داماد با دختر بی حیا لو رفت / عروس جوان بهروز را زیر نظر داشت!

اتفاق وحشتناک در تهران / پدری در جنت آباد به دختر 15 ساله اش تجاوز کرد

دستگیری ۱۳ دختر و پسر مست در پارتی شبانه ویلای فریدون‌کنار

فرامرز تا عکس عروسی ام من و شوهرم را دید از من درخواست شوم کرد!

شهاب به من و دختر مورد علاقه اش شک داشت / آن شب اصرار داشت که او را در خانه من است! + عکس

شب در شرکتم خوابیده بودم که المیرا یکی از کارمندان زن وارد اتاق شد!

دستورات تازه در پرونده قتل وحید مرادی / هنوز قاتل مشخص نیست! + عکس

وقتی عکس های ناجور زن زیبایم را در گروه پسران پشمالو دیدم، خشکم زد! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت قتل Murder فضای مجازی قاتل The Murderer زندان Prison مستند پلیس Police فیلم روزنامه اخبار حوادث اتهام عکس تهران شرور قبر وحید مرادی قتل وحید مرادی وحید مرادی کشته شد قتل وحید مرادی در زندان قاتل وحید مرادی قاتل وحید مرادی کیست وحید مرادی در زندان وحید مرادی به قتل رسید عکس حوادث قتل زن جوان ایران همسرش تصاویر عروسی ازدواج همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود