Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-08@03:25:37 GMT

جیمیل با آیفون هماهنگ‌تر می‌شود!

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۵۸۶۳

جیمیل با آیفون هماهنگ‌تر می‌شود!

ایتنا - پیش از این کاربران آیفون از نصفه و نیمه نمایش دادن برنامه پست الکترونیکی جیمیل بسیار ناراضی بودند.


گوگل با انتشار نسخه جدید و به‌روزرسانی شده از برنامه پست الکترونیکی جی‌میل، به کاربران آیفون ۱۰ اعلام کرد که از این پس می‌توانند از برنامه همگام‌سازی شده جیمیل با گوشی خود بهره ببرند.

به گزارش سرویس اخبار اینترنت از ایسنا، از آنجا که گوگل همواره ثابت کرده است که قابلیت‌های مشابهی را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه و توسعه می‌دهد، حالا تایید کرده است که با انتشار و دریافت نسخه به‌روزرسانی شده از برنامه پست الکترونیکی گوگل یا جیمیل (Gmail)، کاربران گوشی آیفون ۱۰ قادر خواهند بود پست الکترونیکی جیمیل خود را به صورت تمام صفحه مشاهده و استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون ۱۰ (ایکس) که گوشی‌هایشان دارای یک بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش موبایل موسوم به ناچ ( notch) است، از نصفه و نیمه نمایش دادن برنامه پست الکترونیکی جیمیل بسیار ناراضی بودند و از گوگل درخواست کرده بودند که هرچه زودتر حاشیه‌های خالی و مشکی بالا و پایین صفحه در آیفون ۱۰ را از بین ببرد.

به عقیده آن‌ها، این حاشیه و نوارهای مشکی رنگ که در بالا و پایین صفحه نمایش آیفون ۱۰ هنگام باز و اجرا کردن برنامه جیمیل ظاهر می‌شوند، از لحاظ زیبایی شناسی اصلا مناسب و قابل قبول نیستند و باید در نسخه به‌روزرسانی بعدی جیمیل برطرف شوند.
حالا گوگل با انتشار نسخه آپدیت شده از برنامه پست الکترونیکی جیمیل به کاربران آیفون ۱۰ این نوید را داده است تا بتوانند از نسخه هماهنگ و همگام‌سازی شده جیمیل با بریدگی بالای نمایشگر آیفون ۱۰ بهره‌مند شوند.  

کاربران آیفون ۱۰ با مراجعه به فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل قادر خواهند بود نسخه به‌روزرسانی ۱۴۴ مگابایتی اپلیکیشن جیمیل را دریافت کنند و از ظاهر پست الکترونیکی خود که از نمایشگر آیفون ۱۰ پشتیبانی می‌کند و با آن هماهنگ شده است، لذت ببرند.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 96 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • طرح کالابرگ الکترونیکی دوباره اجرا می‌شود؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی مجدداً اجرا می‌شود؟
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟