Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@21:36:40 GMT

فاز اول پیاده راه‌سازی چهارباغ مرداد تمام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۶۴۵۴

فاز اول پیاده راه‌سازی چهارباغ مرداد تمام می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فاز نخست پیاده راه سازی چهارباغ مرداد به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم بعد از برگزاری جشنواره کودک اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مهدی مقدری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار عکس های بازدیداز اجرای طرح پیاده رو سازی چهارباغ عباسی نوشت " صبح امروز دوساعت صرف بازدید از پروژه پیاده‌روسازی چهارباغ عباسی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون در چند محور عملیات عمرانی این پروژه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان در جریان است.  فاز نخست تا پایان مرداد ماه به پایان می‌رسد و ادامه کار بعد از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از سر گرفته می‌شود. تا پایان مرداد هر شش محور نوسازی شده در چهارباغ عباسی برای تردد معلولان و توانخواهان بهسازی می‌شود. تردید ندارم کسبه، شهروندان و گردشگران پس از این وضعیت عمرانی کنونی، لذت یک چهارباغ زنده، زیبا و سبز را تجربه خواهند کرد".

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیام شورا پياده راه سازي خیابان چهارباغ اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور کاهش فوتی‌ها و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده‌های پر تردد استان در سال گذشته شش پل عابر پیاده با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحور‌های مختلف پر حادثه استان احداث گردید.

او افزود: محور‌های ارتباطی مناطق اسبوکلا، انجیل نسام، خزرشهر، پلور، عالیواک، دلاورکلا) از جمله محور‌هایی بوده که پل عابر پیاده در آنها احداث گردید.

جهانیان گفت: مقرر است به زودی نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی تعداد ۸ پل عابر پیاده دیگر در نقاط مختلف پر حادثه استان از جمله منطقه درزی کلا آمل- بابل، منظریه محور هراز، جمشید آباد و قاسم آباد در محور سوادکوه و محور‌های ساری – قائمشهر و کمربندی چالوس احداث گردد.

او افزود: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده ودانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشورا‌های اسلامی روستا‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در ساخت پل‌های عابر پیاده استان از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود که این مشارکت با انعقاد قرارداد‌های بلندمدت به‌صورت قرارداد BOT ساخت، بهره برداری و واگذاری) انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است