Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاس هرناندز که آینده بسیار درخشانی دارد می‌گوید فرانسه خیلی خوب می‌داند ستارگانی چون مسی و هازارد را چگونه متوقف کند.

طرفداری - لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی و ملی پوش اتلتیکو مادرید از مصاف با بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی می‌گوید.

هرناندز که در آخرین اردوهای خروس‌ها به تیم ملی دعوت شد، حالا با نمایش های بسیار خوبش، جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کرده و انتخاب اول دشان در سمت چپ خط دفاعی فرانسه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه با نسل فوق العاده‌ای که دارد، به راحتی به نیمه نهایی جام جهانی روسیه رسیده و برای فینالیست شدن، تیم قدرتمند بلژیک را پیش رو دارد.

به گزارش as، لوکاس هرناندز درباره این بازی می‌گوید:

باورکردنی نیست. شش ماه قبل اصلا فکر نمی‌کردم به تیم ملی دعوت شوم اما حالا در ترکیب ثابت فرانسه بازی می‌کنم. حالا در نیمه نهایی هستیم و باید نهایت استفاده را از آن ببریم. بلژیک؟ مطمئنا تیم فوق العاده‌ای هستند. بازیکنان بسیار خوبی از جمله ادن هازارد و روملو لوکاکو دارند. باید در دفاع بسیار هوشمندانه عمل کنیم چون بلژیک در خط حمله بسیار سریع کار می‌کند. می‌دانیم باید چه کنیم. شکست بلژیک کار آسانی نخواهد بود اما همین قضیه برای آنها هم صادق است.

مهار هازارد؟ ما تا همین جای کار هم بهترین بازیکن دنیا - لیونل مسی - را در مرحله یک هشتم نهایی مهار کردیم و مسی توپ به پایش نخورد. راه درست همین است. نباید اجازه دهیم توپ زیاد به ادن هازارد برسد. شانس نخست؟ چنین چیزی در نیمه نهایی معنا ندارد. همه تیم‌ها قوی هستند. به قهرمانی فکر نمی‌کنیم اما می‌دانیم که شانسش را داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد شش بر یک از سد قرقیزستان گذشته و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (۲ گل) به ثمر رساندند. شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

این دیدار در نهایت با نتیجه شش بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان شمسایی علاوه‌بر کسب مجوز جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند. تیم قرقیزستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و قرقیزستان

کد خبر 747566

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی