Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میر شمس مومنی زاده ظهر شنبه در جلسه شورای اداری انزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دورانی که کشور و مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند باید به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ملت ایران چنین چالش ها را پشت سر گذاشته و همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: مردم، ارزشمند ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتوانه انقلاب هستند و مسئولان و مدیران این نظام باید با عملکرد خوب خود روحیه مردم را تقویت کرده و رضایتمندی بیشتر آنها را فراهم و اعتماد مردم به مسئولان نظام افزایش دهند.

مومنی زاده با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان انزلی، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید جدی تر از گذشته آماده خدمت رسانی به مردم بوده و برنامه ریزی روزانه داشته باشند.

وی با تاکید برضرورت صرفه جویی در میزان انرژی و آب، تصریح کرد: باید با مصرف بهینه آب و برق علاوه بر صرفه جویی در انرژی با کمک یکدیگر سال زراعی را پشت سر بگذاریم.

فرماندار انزلی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه به رغم تذکرات متعدد همچنان خودروهای دولتی در زمان غیر ساعات اداری در مکان های عمومی پارک شده است، تأکید کرد: استفاده شخصی و پارک خودروهای دولتی در فضای عمومی تخلف بوده و نیروی انتظامی در صورت مشاهده برخورد قاطع داشته باشد.

مومنی زاده با انتقاد از عدم موفقیت در جذب حداکثری اعتبارات طرح های روستایی توسط دستگاه های این شهرستان، افزود: با توجه به مدت زمان باقیمانده برای جذب اعتبارات طرح های روستایی هر دستگاه اجرایی و بانکی که نتواند در جذب اعتبارات نقش داشته باشد از مدیر ارشد آن دستگاه، درخواست عزل مدیر شهرستانی را می کنم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تاکید کرد: هرگونه کوتاهی مسئول و مدیر اجرایی که سبب شود سهم اختصاص داده شده برای ایجاد اشتغال به بندرانزلی اختصاص نیابد خیانتی نابخشودنی است و با آن مسئول برخورد می شود.

کد خبر 4340928

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری شهرستان انزلی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد شیراز مشهد بیرجند خرم آباد یاسوج مواد مخدر خطبه های نماز جمعه آتش سوزی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه

ایسنا/خراسان شمالی نماینده مجلس شورای اسلامی در بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان از افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه خبر داد. 

سید محمد پاکمهر در حاشیه آیین محوری نکوداشت شوراهای اسلامی شهر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مجلس یازدهم برای پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد به عوارض ارزش افزوده اضافه شد و به ۱۰ درصد رسید. 

وی بیان کرد: این افزایش سبب اضافه شدن ۶۰ تا ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌شود که در سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از این محل افزایش بسزایی دارد. 

وی گفت: پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تخصیص قیر رایگان به آنها و همچنین فروش اوراق اسلامی از اقداماتی محسوب می شود که مجلس برای حمایت از شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به ویژه در مناطق کم جمعیت اما محروم انجام گرفته است.

پاکمهر بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور سالانه می‌توانند تا سقف ۳۲ هزار میلیارد تومان از اوراق استفاده کنند که کمکی ویژه به آن‌ها محسوب می‌شود.

این عضو مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ماده چهارم الحاقی برنامه هفتم، تشکیل اتحادیه شهرداری‌ها به عنوان یک تشکل صنفی قید شده است تا آنها بتوانند موضوعات مرتبط با خود به ویژه مطالبات را به صورت خاص پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: در ماده پنجم الحاقی نیز حضور عضو شورای عالی استان‌ها در شوراهای عالی معماری، محیط زیست، گردشگری، حمل و نقل، راه و... درج شده هست تا جایگاه واقعی آن‌ها تقویت شود.

برقراری فوق‌العاده خاص با ضریب نیم درصد با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان به منظور برقراری فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت با ضریب نیم درصد خبر داد.

پاکمهر گفت: اجرای فوق العاده خاص برای نیروهای وزارت بهداشت از جمله مهمترین مطالبات این قشر بوده که سبب افزایش انگیزه برای کارکنان وزارت بهداشت می‌شود، از این رو مسئله فوق‌العاده خاص کادر درمان با ضریب نیم درصد با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.

وی همچنین از طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال به عنوان نوعی سرمایه گذاری برای سلامت و آینده کشور یاد کرد و افزود: ممکن است نتایج این طرح اکنون مشخص و ملموس نباشد اما اثرات آن در آینده و سلامت کشور، موثر است. این طرح به همه بیمارستان‌های دولتی نیز ابلاغ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود