Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:32:44 GMT

۴۰۰ ان جی او در استان سمنان وجود دارد/ فعالیت ۳۵ حزب

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۹۲۰۶

۴۰۰ ان جی او در استان سمنان وجود دارد/ فعالیت ۳۵ حزب

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی بعدازظهر شنبه در همایش خانواده و تعامل بین نسلی به میزبانی استانداری سمنان عضویت در سازمان‌های مردم‌نهاد و احزاب را نشان‌دهنده علاقه مردم استان به فعالیت‌های مدنی و اجتماعی و یک نکته مثبت در حوزه جامعه مدنی دانست و تأکید کرد: رغبت مردم استان به مشارکت در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی رسالت مسئولان استانی و شهرستان را سخت‌تر می‌کند چراکه سمن‌ها به‌مثابه چشمان بیدار جامعه بر کار دولتمردان نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه رویکرد استانداری نیز حمایت از تشکل‌ها، احزاب و سمن‌ها است، افزود: تا سال۹۵ در استان سمنان تنها ۱۷ حزب وجود داشت که امروز این میزان به ۳۵ مورد افزایش‌یافته که نشان‌دهنده اعتماد عمومی مردم به فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی است.

آگاهی بخشی رسالت جامعه

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه آگاهی بخشی در جامعه به‌مثابه یک ضرورت در زمره رسالت‌های سمن‌های مردمی است، گفت: فعالیت تشکل‌های مردمی در حوزه‌های مختلف زمینه رشد و تعالی  جامعه استان سمنان را فراهم می‌کند.

ناجی بیان کرد: تشویق تشکل‌ها و احزاب مردمی برای اینکه فعالیت  بیش‌ازپیش داشته باشند  همواره در دستور کار استانداری سمنان قرار دارد چراکه ما معتقد هستیم پویایی این تشکل‌ها به پویایی جامعه منجر می‌شود.

وی بابیان اینکه مجموعه استانداری سمنان سعی کرده تا نشاط اجتماعی را در بین اقشار مختلف ترویج دهد، افزود: تشکل‌های مردمی همچنین می‌تواند به صیانت از حقوق شهروندی از طریق استفاده از ظرفیت های مردم، جوانان مستعد، نخبگان، بانوان فرهیخته و سایر اقشار تاثیر گذار منجر شود که این امر مطلوب استانداری سمنان است.

ضرورت تولید محتوای فاخر

معاون استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود به ضرورت تولید محتوای فرهنگی فاخر در استان اشاره کرد و گفت: به طور جد باید از وجود شکاف بین نسل ها و فرهنگ ها در استان جلوگیری کنیم چرا که در بین تمام جامعه و نظام متضرر خواهند شد.

ناجی در پایان به نقش بانوان و خانواده در جامعه پرداخت و توضیح داد: جلوگیری از توطئه های دشمنان و نقشه های شومشان برای جوانان جز در سایه همراهی خانواده ها در تربیت نسل جوان انقلابی، میسر نیست.

کد خبر 4341043

منبع: مهر

کلیدواژه: احزاب استانداری سمنان سعید ناجی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد بیرجند یاسوج مواد مخدر خطبه های نماز جمعه آتش سوزی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد