Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@03:25:11 GMT

رهبر انصارالله از مواضع حزب‌الله تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۱۳۴۸

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید «عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه شنبه در بیانیه‌ای از قبایل و شخصیت‌های این کشور خواست جبهه ساحل غربی را تقویت کنند.

به گزارش شبکه «المسیره» یمن، بدرالدین الحوثی گفت که مردم این کشور وارد نبرد کرامت با متجاوزان در ساحل غربی شده و از خود فداکاری نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به نقش امارات متحده عربی در هجوم ائتلاف سعودی به ساحل یمن و استان الحدیده اشاره کرد و رژیم امارات را «نوکر حقیر آمریکا» خواند که مهاجمان را برای اجرای مأموریت کثیف به منطقه «تهامه» یمن کشانده است.

الحوثی با بیان اینکه هدف از تهاجم ائتلاف متجاوز سعودی به الحدیده سیطره بر مردم و خاک یمن است، تأکید کرد که متجاوزان مورد حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها، در نبرد ساحل غربی رسوا شدند.

رهبر جنبش انصارالله از  همه افرادی که با مردم یمن ابراز همبستگی و حمایت کرده‌اند، از جمله دبیر کل حزب‌الله لبنان تقدیر و تشکر کرد.

او گفت که «سید حسن نصرالله تجسم زنده ارزش‌های انسانی و اسلامی و اختر تابان در آسمان مکارم اخلاق است».

سید حسن نصرالله هفته گذشته با انتقاد از تهاجم سعودی و اماراتی علیه یمن و بندر الحدیده این کشور، گفته بود که ای کاش در جمع رزمندگان یمنی می‌بود و با متجاوزان می‌جنگید.

عبدالملک الحوثی اظهار داشت که مواضع دبیر کل حزب‌الله لبنان نشأت گرفته از ارزش‌های اصیل در حمایت از مستضعفان است.

او در مورد مخالفت ائتلاف مذکور و دولت مستعفی یمن با طرح «مارتین گریفیتس»، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن نیز گفت که این مسئله تأییدی است بر این که دشمن متجاوز به دنبال تحقق خواسته‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در دریای سرخ است.

اخیرا گریفیتس بعد از دیدار با مقامات جنبش انصارالله در صنعاء، پایتخت یمن، گفته بود که با نظارت سازمان ملل بر بندر الحدیده موافق هستند بدون اینکه اداره آن را به ائتلاف متجاوز واگذار کنند که با مخالفت عبدربه منصورهادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن و سعودی‌ها و اماراتی‌ها روبه رو شد.

سید بدر الدین الحوثی از قهرمانان و انسان‌های شریف یمن خواست به حمایت لجستیکی و تقویت جبهه ساحل غربی ادامه دهند؛ چرا که دشمن به دنبال تشدید درگیری‌ها در این جبهه است.

او همچنین از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و همچنین قبایل وفادار به‌خاطر اعزام نیرو به جبهه ساحل غربی تقدیر و تشکر کرد.

رهبر انصارالله یمن گفت که ملت این کشور با جهاد در راه خدا که همان مقابله با نوکران و بردگان آمریکا و اسرائیل است، به خالق خود تقرب می‌جویند.

ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی طی دو ماه گذشته عملیاتی گسترده موسوم به عملیات «پیروزی طلایی» برای اشغال شهر و بندر الحدیده شروع کردند که با مقاومت سخت ارتش و کمیته‌های یمنی به شکست منجر شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، خط حزب‌الله در این شماره به مناسبت بیانات روز ۱۲ اردیبهشت رهبر انقلاب، در گزارشی به بررسی خیزش دانشجویان آمریکایی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین در ماجرای جنگ غزه پرداخته است.

 بازخوانی توصیه‌های رهبر انقلاب به معلمان و مسئولان آموزش و پرورش درباره لزوم «علم‌آموزی و تربیت انقلابی» از دیگر بخش‌های این شماره است.

 همچنین، خط حزب‌الله از تأکید رهبر انقلاب بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی خبر داده است.

شماره‌ این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر معلم شهید حضرت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی مطهری تقدیم شده است.
  انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله