Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم روسیه و کرواسی آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه را برگزار کردند.

به گزارش وبسایت نود، ترکیب دو تیم به شرح زیر می باشد:

کرواسی

سوباسیچ، ورسالیکو، ویدا، لوورن، ورسالیکو، مودریچ، راکیتیچ، پریشیچ، ربیچ، کراماریچ، ماندژوکیچ

روسیه

آکنفیف، ایگنشویچ، کودریاشف، کوتپوف، فرناندز، کوژیائف، زوبنین، چریشف، گولوین، سامدوف، ژیوبا

 

بازی در سی دقیقه ابتدایی کمی کسل کننده دنبال شد، اما در پانزده دقیقه آخر نیمه اول بازی سرعت بیشتری گرفت و روسیه موفق شد توسط روی حرکت انفرادی چریشف به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حملات کرواسی برای زدن گل تساوی افزایش یافت و سرانجام توانستند در دقیقه سی و نه به وسیله ضربه سر کراماریچ گل مساوی را به ثمر برسانند. نیمه اول با نتیجه 1-1 پایان یافت.

در نیمه دوم بازی بسیار هیجانی آغاز شد. دو تیم حملات زیادی را سمت دروازه یک دیگر طراحی می کردند. کرواسی چندباری فرصت باز کردن دروازه آکنفیف را داشت اما با بی دقتی مهاجمان خود این موقعیت ها را از دست داد. روسیه نیز دروازه سوباسیچ را تهدید کرد اما توپ ها راهی به دروازه نیافت تا این دیدار به وقت های اضافه برود.

در نیمه اول وقت های اضافه کرواسی مالکیت بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و مزد بازی مالکانه خود را سرانجام در دقیقه 101 گرفت تا ویدا گل دوم کروات ها را به ثمر برساند. بعد از این گل روسیه روی به بازی احساسی آورد و برای رسیدن به گل تساوی بی تابی می کرد اما در نیمه اول وقت های اضافی نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

در نیمه دوم وقت های اضافه این روسیه بود که کرواسی را اسیر بازی خود کرده بود. روسیه سرانجام در دقیقه 112 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا پنالتی سرنوشت بازی را مشخص کند.

در ضربات پنالتی سوباسیچ بار دیگر قهرمان کرواسی شد و با مهار دو ضربه پنالتی موفق شد تا تیم ملی کشورش را راهی نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه کند.

لحظات حساس

دقیقه 6: ربیچ با یک چرخش خوب مدافع روسیه را از پیش رو برداشت اما ضربه او از زاویه بسته با واکنش خوب آکنفیف همراه شد تا نتواند دروازه روسیه را در همان دقایق ابتدایی باز کند.

 دقیقه 31: حرکت خوب و انفرادی دنیس چریشف و شوت محکم او در کنج دروازه سوباسیچ آرام گرفت تا میزبان جام جهانی حالا خود را در بین 4 تیم برتر ببیند.

دقیقه 39: کار تیمی بسیار خوب کرواسی توپ خوبی را به ماندژوکیچ رساند و این مهاجم کروات ها با یک ارسال خوب و کراماریچ با یک ضربه سر دقیقه گل تساوی را به ثمر رساندند.

دقیقه 51: ضربه قیچی برگردان کراماریچ در دستان آکنفیف قرار گرفت.

دقیقه 60: روی اشتباه و بی تجربگی آکنفیف و مدافعان روسیه موقعیت بسیار خوبی نصیب پریشیچ شد اما ضربه این هافبک اینتر میلان با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 62: ضربه سر ژیوبا بدون دردسر در اختیار سوباسیچ قرار گرفت.

دقیقه 101: سانتر بی نقص مودریج با ضربه سر ویدا همراه شد تا کرواسی به گل دوم برسد و در آستانه راهیابی به جمع 4 تیم برتر باشد.

دقیقه 112: واکنش فوق العاده سوباسیچ اجازه نداد ضربه والی کوژیائف وارد دروازه شود.

دقیقه 115: ضربه سر بسیار خوب فرناندز روی ارسال ژاگوئف باعث شد تا میزبان به گل تساوی دست پیدا کند.

 

ضربات پنالتی

اسمولوف ضربه اول روسیه مهار توسط سوباسیچ مهار شد 0-0

بروزوویچ ضربه اول کرواسی گل 0-1

ژاگوئف ضربه دوم روسیه گل 1-1

کواچیچ ضربه دوم کرواسی مهار توسط آکنفیف 1-1

فرناندز ضربه سوم روسیه به بیرون رفت. 1-1

مودریج ضربه سوم کرواسی گل 1-2

ایگناشوویچ ضربه چهارم روسیه گل 2-2

ویدا ضربه چهارم کرواسی گل 2-3

کوژیائف ضربه پنجم روسیه گل 3-3

راکیتیچ ضربه پنجم کرواسی گل 4-3

کرواسی با برتری در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام جهانی راه یافت.

 

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی کرواسی روسیه اختصاصی جام جهانی 2018 روسیه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

ویدئو: 331921

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!