Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@16:40:51 GMT

بکام دوباره کری زلاتان را پاسخ داد!+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۲۹۷۰

بکام دوباره کری زلاتان را پاسخ داد!+عکس

ساعت 24- دیوید بکام جواب کری خوانی زلاتان را داد.

کری تبلیغاتی زلاتان ایبراهیمویچ برای بکام برایش خوش یمن نبود. او که سفیر فروشگاه های زنجیره ای ایکیا است ، قبل از بازی انگلیس و سوئد برای دیوید بکام کری خواند و او را دعوت به شرط کرد و گفت اگر سوئدی ها بردند ، بکام بیاید به فروشگاه ایکیا و نهار را کوفته قلقلی سوئدی بخورد !

دیوید بکام هم در پاسخ به او گفته بود ، اگر انگلیسی ها بردند ، زلاتان باید پیراهن انگلیس بپوشد و برود ویمبلی بازی تیم ملی انگلیس را ببیند و با او بین دو نیمه فیش & چیپس بخورد! 

حالا بکام شرط را برده ، تصویری از تیم ملی انگلیس را با سر زلاتان مونتاژ کرده و نوشته است:«به نظرم یکی باید بیاید ویمبلی!»

این شوخی حسابی در شبکه های اجتماعی خبرساز شده این یکی دو روزه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اول و آخر رژیم صهیونیستی صحرای سینای مصر است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامه جاویش فعال رسانه‌ای مصری که منتقد انفعال مقامات این کشور در قبال حمله رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح و نقض مفاد توافقنامه صلح کمپ دیوید است با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس نوشت: هدف اول و آخر رژیم صهیونیستی صحرای سینای مصر است.

او گفت: صهیونیست‌ها چشم طمع به خاک ما و سرزمین ما دارند.

لازم به ذکر است بر اساس مفاد کمپ دیوید رژیم صهیونیستی بدون اجازه ارتش مصر حق ورود به گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا را ندارد اما طی روزهای گذشته تمام این موارد نقض شده است.

کد خبر 6100177

دیگر خبرها

  • مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم
  • هدف اول و آخر رژیم صهیونیستی صحرای سینای مصر است
  • ستاره مشهور آمریکا: تیم کی‌روش اتحاد تیم 98 را نداشت
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!