Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه موج اعتراضات به مقامات دولت ترامپ در محافل عمومی، این بار معترضان مانع از خروج «میچ مکانل» از یک رستوران در کنتاکی آمریکا شدند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه هیل، معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این بار مانع از خروج «میچ مکانل»، رهبر اکثریت جمهوری خواه در سنای آمریکا از یک رستوران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زمانی که میچ مکانل سعی داشت از رستوران «بریستول بار اند گریل» در «لوییویل» در ایالت کنتاکی خارج شود و به سمت خودروی خود حرکت کند، معترضان شعار‌هایی علیه او سر می‌دادند. برخی از آن‌ها شعار می‌دادند: نه عدالت هست، نه صلح. تعدادی دیگر هم می‌گفتند: اقدامات سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا (آی سی ای) را متوقف کن.

در ویدئویی که از این لحظه منتشر شده است، یکی از تظاهرکنندگان خطاب به مکانل می‌گوید: «کودکان مهاجر کجا هستند میچ؟» این درحالی است که مکانل هیچ واکنشی به این حرف او نشان نمی‌دهد.

این نخستین بار نیست که میچ مکانل به خاطر سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ با موجی از اعتراضات مواجه می‌شود. مکانل و همسرش ماه گذشته میلادی هم وقتی در حال خروج از یک مراسم شام در دانشگاه جورج تاون بودند، با گروهی از تظاهرکنندگان مواجه شدند.

علاوه بر میچ مکانل، کریستن نیلسن، وزیر امنیت میهن آمریکا هم تاکنون چندین بار در حال خروج از رستوران و حتی از منزلش با جمعیت معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ مواجه شده است.

دونالد ترامپ پیشتر با اعلام پیروی از یک سیاست ضدمهاجرتی موسوم به «تحمل صفر» که کودکان مهاجر را از خانواده هایشان در مرز‌ها جدا می‌کند، خشم مردم را برانگیخت. بسیاری از مردم در اعتراض به سیاست‌های او به خیابان‌ها آمدند. این درحالی است که ترامپ ماه گذشته میلادی تلاش کرد به این سیاست متضرر پایان دهد و از این پس خانواده‌ها و کودکان آن‌ها را با هم بازداشت کند. اما همچنان سرنوشت هزاران کودکی که در نتیجه این سیاست از خانواده هایشان جدا شده اند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معترضان آمریکایی کودکان مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا