Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اکبر احدی در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی در دو رویداد اخیر چطور بود، گفت: ما پیش از حضور در تالیند راهی تورنمنت مغولستان شدیم، در این رقابت‌ها 12 تیم شرکت کرده بودند و تیم‌های قابل قبولی از لحاظ فنی در ان مسابقات حضور داشتند. تیم‌هایی حضور داشتند که در آسیا حریفان ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما خدا را شکر عملکرد بسیار خوبی داشت و بعد از یک اردوی 21 روزه و بدنسازی سختی که داشتیم در تورنمنت تایلند شرکت کردیم و خوشبختانه نتیجه خوبی را کسب کردیم. اینکه بعد از مغولستان بلافاصله راهی تایلند شدیم کار بچه‌ها سخت بود اما آنها سربلند از این تورنمنت بیرون آمدند. 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک بودن بازی‌های آسیایی سطح فنی تورنمنت تایلند چطور بود،‌ خاطرنشان کرد: جام پادشاهی تایلند با 34 تیم برگزار شد و این رقابت‌ها یک مسابقات آسیایی کامل و به تمام معنا بود. متاسفانه ما تنها در این تورنمنت نتوانستیم تیم ازبکستان را ببینیم در غیر این صورت تمام تیم‌های حاضر در تایلند با تیم ملی ا صلی خود آمده بودند. تایلندی‌ها با سه تیم در این رقابت‌حضور داشتند و قرار است از دل این سه تیم یک تیم را به بازی‌های آسیایی اندونزی اعزام کنند. 

احدی در ادامه صبحت‌های خود با اشاره به حضور تیم‌های مطرح آسیایی در تورنمنت تایلند گفت: مغولستان، قرقیزستان ، کره شمالی، سنگاپور، اردن، کره جنوبی، سریلانکا و ... کشورهای مطرح بوکس در این تورنمنت حضور داشتند. اما متاسفانه در این چند دوره که در تورنمنت حضور پیدا کردیم ما نتوانستیم تیم ازبکستان را در این رقابت‌ها ببینیم اما تمام بوکسورهای خوب ‌آسیایی در این تورنمنت حضور داشتند. 

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که در مجموع عملکرد ملی‌پوشان آیا راضی‌کننده بود یا خیر، گفت: خدا را شکر ما با چهار بوکسور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم که اگر شاهین موسوی به خاطر مصدومیتی که برای او رخ داد این اتفاق رخ نمی‌داد ما در تورنمنت جام پادشاهی تایلند سه فینالیست می‌توانیم داشته باشیم. اما متاسفانه موسوی مصدوم شد و از رسیدن به فینال بازماند. ما به خاطر سلامتی این بوکسور اجازه بازی کردن را به او ندادیم. در غیر این صورت ما سه فینالیست داشتیم اما در مجموع دو نقره و یک برنز کسب کردیم که از عملکرد ملی‌پوشان راضی هستیم. 

احدی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط داوری در این تورنمنت عادلانه بود یا خیر، عنوان کرد: دیدگاه داوری و زد و بندهایی که پشت پرده انجام می‌شد، دست به دست هم داد تا دست بچه‌های ما در فینال بالا نرود اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که بچه‌های ما تا به فینال رسیدند. یک نکته مهم دیگر این بود که بعد از حضور در یک تورنمنت سختی مثل مغولستان ملی‌پوشان ما بلافاصله راهی جام پادشاهی تایلند شدند و من تصور نمی‌کردم ملی‌پوشان به این اندازه خوب ظاهر شوند. عملکرد آنها با توجه به فاصله زمانی کمی که بین تورنمنت مغولستان و تایلند وجود داشت انصافا فراتر از نتظار ما بود.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان صحبت‌های خود، اظهار داشت: از علی مظاهری که واقعا در این مدت کنار من بود و به تیم کمک کرد تشکر می‌کنم. از دوستانی که به تیم ملی از روز اول کمک کردند تشکر می‌کنم. اسدالله جوهری، عبدالملکی، نوروزی، امین قاسمی‌پور، مجتبی فرجی، یعقوب‌لو، ورزیده و مسئولان فدراسیون که همه با یک آرامش و دست به دست هم دادن تلاش کردند فضا برای ما مهیا شود تا با آرامش و آمادگی کامل بتوانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم من از همه آنها تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احدی بعدازظهر شنبه در همایش آموزشی – توجیهی حجاج استان اردبیل در مصلی اردبیل اظهار کرد: این حجاج در قالب ۷ کاروان روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه راهی سرزمین وحی خواهند شد که امسال عزیمت کاروان حجاج از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم به فرودگاه مدینه خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل خاطرنشان کرد: امروز در قالب همایش توجیهی – آموزشی سعی کردیم تا حجاج را بیشتر با مناسک و آداب حج آشنا کنیم که شامل انجام طواف، اقامه نماز در مکان های معنوی و همچنین انجام اعمال سعی بین صفا و مروه بود.

احدی گفت: دوره های آموزشی متنوعی در شهرستان ها برگزار شده و ما به صورت تجمیعی و متمرکز امروز شاهد برگزاری این دوره معنوی بودیم.

وی افزود: زمان بازگشت حجاج از طریق فرودگاه جده به اردبیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه خواهد بود که امیدواریم با صحت و سلامتی حجاج ابراهیمی حج تمتع را به جای آورده و به اردبیل بازگردند.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل ادامه داد: تا اسفندماه مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی حجاجی که سال های ۸۵ و ۸۶ ثبت نام کرده بودند انجام شد تا ما آمادگی خود را برای اعزام حجاج اعلام کنیم.

احدی تصریح کرد: با حضور روحانیون ۷ کاروان اعزامی به حج از استان اردبیل تلاش مان بر این است تا هماهنگی بیشتر با زائران انجام شده و به دور از هرگونه کوتاهی و خطا بتوانیم حج باشکوهی را با همراهی حجاج به انجام برسانیم.

کد خبر 6096555

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد