Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@11:39:01 GMT

جام جهانی؛ حوزه کاری جدید سازمان سیا

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۰۹۷۰

جام جهانی؛ حوزه کاری جدید سازمان سیا

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ شبکه تلویزیونی راشا تودی روز یکشنبه با انتشار این مطلب نوشت: زمانی که بخواهید اطلاعات فوتبالی کسب کنید به چه منابعی سر می زنید؟ قطعا حساب توئیتر سیا آخرین جایی است که به ذهن شما خطور می کند.
با این حال، صفحه توئیتر این سازمان طی هفته گذشته با سیل پیام های متفاوت و حقایق طنز در خصوص تیم های شرکت کننده در جام جهانی اشباع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها اوایل هفته جاری با انتشار پیامی راهیابی تیم های حاضر در جام جهانی را به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها تبریک گفتند و از آن پس، این صفحه با برجسته کردن تیم های مختلف؛ آمار عملکرد هر یک از آن ها در تورنمنت های گذشته را ذکر کرد.
علاوه بر این سیا در صفحه ای مجزا با عنوان «اطلاعات‌نامهٔ جهان» (مرجعی که هرساله توسط سازمان سیا و به سبک سالنامه منتشر می‌شود) به ارائه توضیحاتی تخصصی در مورد تیم ها پرداخت.
با این حال، برای اداره ای که همواره به شعارهایی همچون «ما ملت پیشرو در حوزه دفاع هستیم» و «ما چیزهایی به دست می آوریم و به مکان هایی وارد می شویم که دیگران نمی توانند» افتخار می کند؛ حوزه کاری جدید حتی اگر قابل درک باشد، در بهترین حالت کمی دور از انتظار و سبکسرانه محسوب می شود؛ علی الخصوص با در نظر گرفتن این موضوع که تیم ملی آمریکا حتی جواز حضور در بزرگترین جشنواره بین المللی فوتبالی را به دست نیاورده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام جهانی سازمان سیا ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد