Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@00:27:54 GMT

قیمت ارزهای دولتی تغییر نکرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۱۸۲۴

قیمت ارزهای دولتی تغییر نکرد

پول‌نیوز - بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۹۳۰ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۵۷ هزار و ۶۱ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۴۶۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۳۶۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۲۱ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۳۴۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۶۷ ریال، روپیه هند ۶۲۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۶۹۰ ریال، دینار کویت ۱۴۱ هزار و ۷۶۶ ریال، صد روپیه پاکستان ۳۵ هزار و ۳۱۱ ریال، صد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۷۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۷۲ ریال، ریال عمان ۱۱۱ هزار و ۶۵۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۸۱۰ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۸۴ ریال، لیر ترکیه ۹هزار و ۳۸۵ ریال، روبل روسیه ۶۸۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۷۹۵ ریال، صد دینار عراق ۳ هزار و ۶۲۳ ریال، لیر سوریه ۸۴ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۸۹۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۴۴۹ ریال، دینار بحرین ۱۱۴ هزار و ۱۷۸ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۱۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۹۷ ریال و صد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۸۳۶ ریال تعیین شد.

نرخ صد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۸۶ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۲۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۶۵ ریال، صد بات تایلند ۱۲۹هزار و ۵۵۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۲۷ ریال، هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۵۲۰ ریال، صد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۴۹۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۸۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۴۶۶ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۲۵۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۸۰ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۹۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ارز دولت قیمت بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

کد خبر 846848 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد