Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@22:00:41 GMT

توسعه فرهنگی دهگلان با "پیش شرط"

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۲۱۹۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــان، ظهر امروز با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار دهگلان، زمین مجتمع فرهنگی ـ هنری شهرستان تحویل پیمانکار شد.
فرماندار شهرستان دهگلان در حاشیه تحویل زمین به پیمانکار، اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت این مجتمع یکی از نیاز‌های اساسی شهرستان دهگلان بود خوشبختانه این مهم محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمال ارشدی، افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۰۰ متر مربع در ۳ طبقه با زیربنای سه هزار و ۲۶۴ متر مربع، احداث می‌شود.
ارشدی، گفت: این مجتمع شامل؛ پارکینگ، سالن آمفی تأتر روباز، سالن پلاتو و نگارخانه می‌باشد که یکشنبه هفته آینده ساخت آن شروع خواهد شد.
وی افزود: برای شروع این پروژه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده که امروز ۴۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافت.
فرماندار دهگلان گفت: این مجتمع با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان، ظرف مدت ۱۸ ماه تحویل داده خواهد شد.
مجتمع فرهنگی ـ هنری شهرستان دهگلان، پروژه‌ای با سازه بُتنی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دهگلان مجتمع فرهنگی هنری اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج

۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی تحویل بهره برداران شهرستان آوج تحویل داده شد.

ادوات تحویلی شامل دستگاه‌های کشت مستقیم، سمپاش، کیزل پکل است که حدود ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید این ادوات پرداخت شده است.

طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین در ۱۰ محصول زراعی شامل گندم، جو، نخود، عدس، گیاهان علوفه ای، گیاهان روغنی و گیاهان دارویی به زیرکشت رفته و در۶ شهرستان و ۴۲۰ روستای استان در حال اجراست که سه هزارو ۷۵۰ نفر از کشاورزان طرف قرارداد تولید در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج