Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا-اصفهان، پیام صدیقه کعبی زاده به شرح زیر است:

بانوی ارجمند والیبال ایران سرکار خانم پروانه شریف زاده؛

خدمت صادقانه شما در طول ۳۰ سال آبرو و شخصیتی والا به والیبال اصفهان بخشید و باشگاه ذوب آهن از حضور پر تلاش و خالصانه شما در کنار کادری مجرب و توانمند توانست به افتخاراتی بی نظیر در تاریخ والیبال بانوان دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک زین پس ذوب آهن جای خالی بانویی پرکار، با تجربه و جواهری گران بها را در مجموعه خود حس می کند اما حضور شما در عرصه رشته محبوب والیبال همچنان پابرجاست و نصف جهان برگ های جدیدی را از داستان پشتوانه سازی در والیبال بانوانش،ورق خواهد زد.

اینجانب نه به عنوان نایب رییس فدراسیون والیبال بلکه به عنوان دوستی صمیمی که سال ها از نزدیک نظاره گر تلاش پر ثمر برای اعتلای والیبال در اصفهان بودم به پاس ۳۰ سال خدمت به ورزش از شما صمیمانه قدردانی کرده و آرزوی توفیق روز افزونتان را در مراحل آتی زندگی دارم.

امیدوارم در پرتو عنایت حضرت حق همچنان در عرصه رشته محبوبمان والیبال افتخار آفرین باشید.

صدیقه کعبی زاده

نایب رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان باشگاه ذوب آهن جهان ذوب آهن والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • سوسک سر خرطومی؛ جواهری زنده در طبیعت! (عکس)