Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سخایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: محسن عباسی داور برجسته بسکتبال قم که در سال‌های اخیر در لیگ دسته اول کشور درخشش چشمگیری داشته و از امسال در سوپر لیگ قضاوت می‌کند داوری دیدار دوستانه تیم ملی بسکتبال کشورمان را بر عهده دارد.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال ایران در حال رقابت در دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در قاره آسیا است و به همین منظور در یک دوره مسابقه ۴ جانبه داخلی به میدان می‌رود و بر همین اساس امروز یکشنبه در یک دیدار دوستانه با قضاوت محسن عباسی، داور قمی به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت بسکتبال قم در مورد در اختیار گیری سالن شهید رضاییان گفت: این سالن ورزشی از روز شنبه به طور رسمی در اختیار هیئت بسکتبال استان قم قرار گرفت البته اجاره این سالن ورزشی را طبق قرارداد به اداره کل ورزش و جوانان پرداخت می‌کنیم اما عواید این سالن با هر مقداری به بسکتبال قم تعلق می‌گیرد.

سخایی بیان داشت: برای اداره امور سالن شهید رضاییان و با توجه به اجاره‌ای که باید پرداخت شود، قرار نیست درآمد فوق العاده و نجومی به هیئت بسکتبال برسد اما در نظر داریم هر میزبان درآمد حتی محدود را برای برنامه‌های بسکتبال قم مثل اعزام تیم‌ها و برگزاری لیگ‌ها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی در سالن شهید رضاییان، سن بالای این سالن و در نتیجه ایرادات فیزیکی در زیر ساخت‌ها و تجهیزات آن است به طوری که تعمیر و نگهداری سالن شهید رضاییان همواره یک مشکل جدی برای اداره ورزش و جوانان بوده و ما نیز با این چالش‌ها روبرو هستیم.

رئیس هیئت بسکتبال قم با اشاره به میزبانی قم از رقابت‌های بسکتبال ۳ به ۳ زیر ۲۳ سال کشور تصریح کرد: خوشبختانه با وجود فشار سنگین برگزاری یک دوره مسابقه یک روزه، این مسابقات به نحو احسن برگزار و آبروی استان قم حفظ شد و شاهد قدردانی مهمانان و اهالی بسکتبال از این میزبانی مفید برای بسکتبال استان بودیم.

کد خبر 4341185

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال قم هیئت بسکتبال استان قم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد شیراز مشهد بیرجند خرم آباد یاسوج خطبه های نماز جمعه مواد مخدر آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره‌کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و اررشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 6092007 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند