Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه در نشست علمی-تخصصی دیپلماسی ورزشی که توسط مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی برگزار شد گفت: عنوان رساله من  طراحی مدل بهینه مؤلفه‌های شکل‌دهنده دیپلماسی ورزشی است و معتقدم  دیپلماسی ورزشی توانسته  موجب تقارب و نزدیکی بسیاری از فرهنگها، ملت‌ها و بخصوص دولتها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی، ورزش می‌تواند ابزاری کارا در توسعه روابط بین‌الملل حکومتی مورد استفاده قرار گیرد.

 وی ادامه داد: یافته‌های این پژوهش که به روش کیو اجرا شده است به ترتیب به توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی، تعاملات فرهنگی و توسعه اجتماعی دست یافته است. با توجه به یافته‌ها، پیشنهاد شد از ورزش بعنوان ابزاری برای ارائه ‌ی آرمان‌ها و  در نهایت خواست ملی در عرصه‌ی بین‌المللی استفاده شود.

ناظمی در پایان افزود: جمهوری اسلامی می‌تواند از ورزش بعنوان اهرم پیام دیپلماتیک خود به سایر کشورها و جامعه جهانی استفاده کند و سرمایه‌گذاری بر روی نقش فرهنگ‌ساز ورزش می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه تعاملات سیاسی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جامعه دولت روابط بین الملل سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد