Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات در خرم آباد گفت: نباید تحت عنوان برخورد با مفاسد اقتصادی، آرامش فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را به مخاطره انداخت.

به گزارش ایلنا از  لرستان، حجت‌الاسلام دکتر سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان  گفت: افرادی که کارنامه خود را با ظلم و بی‌عدالتی سیاه نمی‌کنند حق برخورداری از امنیت در همه شئون را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی با تأکید بر حفظ امنیت جان، مال و آبروی افراد و امنیت اخلاقی جامعه براساس آیات و روایات معصومین علیهم السلام، افزود: اسلام با هر کس که امنیت جامعه را با هتک، توهین و افترا به خطر می‌اندازد، برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه حکفرمایی امنیت در جامعه و جلوگیری از وقوع انفجار و عملیات‌های تروریستی برای کشور لازم است اما کافی نیست، گفت: ارتقای احساس امنیت و آرامش همراه با نشاط برای جامعه امری ضروری است و رشد معنوی را در پی خواهد داشت.

علوی افزود: مردم حق امنیت با همه ابعاد آن را دارند و دستگاه اطلاعاتی باید امنیت روانی و اقتصادی آحاد جامعه را تأمین کند تا شاهد شکوفایی در همه عرصه‌ها باشیم.

وزیر اطلاعات ارتقاء امنیت را موجب حفظ سرمایه‌های انسانی و مادی کشور دانست و گفت: نباید تحت عنوان برخورد با مفاسد اقتصادی، آرامش فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را به مخاطره انداخت.

وی با تأکید بر تأمین امنیت اقتصادی و تشویق به سرمایه‌گذاری، افزود: با متخلفان اقتصادی نباید برخوردهای قهرآمیز کرد بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف فعالان اقتصادی جلوگیری کرد و آنان را به سمت تأمین مایحتاج کشور سوق داد.

وزیراطلاعات دستگیری و زندانی کردن را برای برخورد با بدهکاران بانکی و فعالان اقتصادی متخلف اشتباه دانست و گفت: کاهش تسهیلات یکی از روش‌های تأثیرگذار در اینگونه مسائل است.

وزیر اطلاعات با تقدیر از رقبای دولت مستقر که پیام وحدت و همدلی در برابر نیرنگ دشمنان دادند، افزود: با ایجاد امید در جامعه مردم مشکلات و نارسایی‌ها را تحمل کنند.

علوی گفت: دشمنان در جنگ اقتصادی واحدهای تولیدی و عرصه‌های کارآفرینی را هدف قرار داده‌اند و در این شرایط باید با شنیدن مشکلات و حرف مردم، آن را با تدبیر رفع کرد و با حس درد و رنج مردم و همدلی مردم و مسئولان از این برهه با موفقیت عبور کنیم.

علوی با تقدیر از عملکرد شایسته مدیران کل ادارات اطلاعات در سراسر کشور که موجب وحدت و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی است به ویژه مدیر سابق اداره کل اطلاعات استان، مدیر جدید این اداره کل را معرفی و منصوب کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امنیت و آرامش جامعه سرمایه گذاران شورای اداری مفاسد اقتصادی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی