Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سید محمد بطحایی با اشاره به برنامه هایی که در این گردهمایی در برگزاری جلسات مشترک با روسای دیوان عدالت اداری و  سازمان بازرسی کل کشور گذاشته شده بود و اظهار امیدواری در رسیدن به نتایج مناسب و کاربردی برای مدیران کل اظهار کرد: انشالله مسئولان آموزش و پرورش و مدیران توانسته باشند در این جلسات  دو طرفه، هماهنگی های لازم را جهت برطرف نمودن مشکلات و مسائل انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد بطحایی با اشاره به مسائلی که در سیاست خارجی کشور به وجود آمده است، اظهار کرد: ایالات متحده در دوره جدید نه با کشور ما اقدام به خروج از قراردادها و تعهدات بین المللی خودش کرده است،  بلکه با کشورهای دیگر هم این کار را انجام داده است و بدقولی های وی سبب شده تا سایر کشورها نیز نسبت به این بدقولی ناخرسند باشند.

وی برگزاری زیاد گردهمایی ها را مناسب ندانست و از مدیران کل خواست تا با ارزیابی گردهمایی، آنهایی که در ارزیابی ها به اهداف لازم نمی رسند را حذف کنند و هزینه های آن را به طور مستقیم در مدارس مصرف کنند.

عضو کابینه دوازدهم از مدیران کل خواست تا ارتباط نزدیک تری با مدیران مدارس و معلمان و همه ذی نفعان آموزش و پرورش داشته باشند و بدانند ممکن است که برخی از صحبت های آنان به مدیران و معلمان انتقال نیابد و  به همین دلیل ارتباط مستقیم تری با ذی نفعان آموزش و پرورش داشته باشند و مشکلات و مسائل و راه حل های آنان را بشنوند و برای حل مشکلات پیگیر باشند.

وی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی در سال جاری اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید طوری برنامه ریزی کنند که این اتفاق در سطح  ادارات و مدارس بیافتد و کالاهای ایرانی به طور حداکثری استفاده شود.

سید محمد بطحایی اجرایی شدن سند تحول را از الزامات آموزش و پرورش دانست و  گفت: سند تحول و برنامه های آن به عنوان نقشه راه وزارت آموزش و پرورش تلقی می شود و مدیران کل لازم است تا برنامه های خود را با سند تحول هماهنگ و همسو کنند.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه برای رسیدن به مدرسه محوری باید طرح هایی اجرا شود، گفت: طرح هایی از جمله نظام سنجش صلاحیت حرفه ای مدیران مدارس، نظام انتخاب و انتصاب مدیران، نظام سنجش و تضمین کیفیت مدارس، اصلاح و تعدیل ساختار سازمانی، راه اندازی شبکه ملی و یکپارچه آموزش و پرورش مبتنی بر ict، اختصاص شناسه پرسنلی به کارکنان و معلمان مدارس، در دست انجام است اما مدرسه محوری بدون انجام تفویض اختیار قابل انجام نیست و باید همه ادارات از جمله ستاد، استان ها و مناطق اختیاراتی که دارند را به مدرسه منتقل کنند و مدرسه باید بتواند بدون دستورالعمل، آیین نامه و بخشنامه های ستاد خودش را مدیریت کند و مسایل و مشکلات را حل کند.

عضو کابینه دوازدهم در مورد اصلاح و تعدیل ساختار سازمانی گفت: تا زمانی که این اتفاق نیافتد اجازه نفس کشیدن به مدرسه نمی دهد و چشم انداز ما برای مناطق انجام نظارت بالینی و تخصصی بر مدارس باشد و منطقه متناسب با این نقش وظایف خود را باز تعریف کند.

سید محمد بطحایی با اشاره به طرحراه اندازی شبکه ملی و یکپارچه آموزش و پرورش مبتنی بر ict گفت: این مشکل فقط خاص آموزش و پرورش نیست و من در سازمان های مختلف این مشکل را دیده ام و ما در حال برطرف کردن مشکل هستیم.

وی با اشاره به برگزاری موفق انتخابات نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره گفت: برگزاری موفق این انتخابات در مرحله اول و دوم، نشان دهنده این است که این انتخابات از اتفاقات خوبی است که می تواند الگویی برای سایر بخش های آموزش و پرورش که نیاز به حضور نمایندگان  معلمان دارد، باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند