Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:32:54 GMT

شبکه قرآن و معارف سیما در سوگ رئیس مذهب شیعه

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۵۰۷۶

شبکه قرآن و معارف سیما در سوگ رئیس مذهب شیعه

خبرگزاری شبستان: ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در شب و روز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه؛ حضرت امام جعفر صادق(ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه های متعددی از جمله پخش زنده مراسم شهادت آن امام همام از حرم مطهر رضوی و آستان امامزاده ابوالحسن (ع) شهر ری را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه شب شهادت امام صادق (ع) امشب 17 تیرماه از ساعت 21:15 الی 22:30 از امامزاده ابوالحسن (ع) شهر ری بصورت زنده همراه با حضور کارشناسان مذهبی و مادحین اهل بیت (ع) پخش می گردد.

همچنین ویژه برنامه مناسبتی «اشراق» نیز امشب ساعت 23 الی 24 با نگاهی به جایگاه علمی امام ششم شیعیان همراه با آیتم های ویژه شهادت به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«نگاه خورشید» عنوان ویژه برنامه دیگر این شبکه می باشد که دوشنبه 18 تیر همزمان با روز شهادت امام صادق (ع) ازساعت 10:30 الی 12:15 بصورت زنده از حرم مطهر رضوی مهمان مخاطبان تلویزیون می باشد.

پخش محافل قرآنی، سخنرانی کوتاه در رثای امام ششم شیعیان، مداحی و ... نیز از دیگر برنامه هایی می باشد که این ایام به روی آنتن می رود.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت امام صادق ع اقتصاد جام جهانی روسیه شیراز جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران بسته پیشنهادی اروپا به ایران برجام روزنامه های ورزشی ویژه برنامه شهادت امام صادق شهادت امام صادق ع شبکه قرآن سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم

آیین عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس با حضور جمع کثیری از عزاداران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، آیین عزاداری و سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور جمع کثیری از ارادتمندان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود، برگزار شد.

جمع کثیری از اهالی بادرود به عشق ائمه اطهار در روز شهادت آن امام همام مسیر شش کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بادرود تا حرم مطهر را پای پیاده پیمودند و در عزای رئیس مذهب تشیع به عزاداری پرداخته و به سر و سینه زدند.

هیئت‌های مذهبی در سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع) همراه با زائران و مجاوران حرم همراه با مداحی و دمام زنی به سینه زنی و زنجیر زنی پرداختند و در سوگ ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت گریستند.

لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع) + فیلم

در طول مسیر پیاده‌روی با همکاری ستاد فرهنگی پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(ع) و خیرین از تمامی شرکت‌کنندگان و عزاداران شیخ‌الائمه امام صادق(ع) در همایش پذیرایی شد و هر فرد به هر طریق ابراز ارادت خود را نشان داد.

 

.

 

انتهای پیام/804

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم
  • شهر قم غرق در عزا و ماتم شهادت رئیس مذهب جعفری+ فیلم و عکس
  • فیلم| عزاداری شهرستان‌های اصفهان در سوگ شهادت رئیس مذهب شیعه
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • لرستان؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • بیست و پنجم شوال، سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود