Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف بخش کوهپایه گفت: امامزاده سید محمد کوهپایه یکی از امامزادگانی است که مظلوم واقع شده است و با توجه به این‌که درآمد خود امامزاده بسیار ناچیز است و حتی برای هزینه های جاری هم کفایت نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علی طباطبایی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در آستان مقدس امام‌زاده قاسم، اظهار کرد: ساخت ضریح در ابعاد ۳ * ۲ و با الگوگیری از ضریح حضرت ابوالفضل علیه السلام انجام شده و در ساخت آن طلا و نقره به کار رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرداخت هزینه ساخت این ضریح توسط یک خیر، افزود: پیش بینی می‌شود که تا آذر ماه ساخت آن به اتمام رسیده و نصب آن انجام شود.

رئیس اداره اوقاف بخش کوهپایه تصریح کرد: برای نصب این ضریح نیازمند نصب سنگ برای قسمت قبر مطهر و سنگ مرمر داخل ضریح و همینطور سنگ قسمت زیرین ضریح هستیم که برآورد می شود مبلغی تقریبا معادل ۴۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد که از خیرینی که توان مالی این امر را دارند تقاضا می‌کنیم تا با یاری آن ها این ضریح با آماده سازی سنگ ها به طور کامل نصب شود.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به وجود شجره نامه برای امامزاده سید محمد کوهپایه، بیان کرد: امامزاده سید محمد کوهپایه یکی از امامزادگانی است که مظلوم واقع شده و با توجه به این‌که درآمد خود امامزاده بسیار ناچیز است و حتی برای هزینه های جاری هم کفایت نمی کند و برای کارهای عمرانی نمی توان به آن امید داشت نیاز به کمک خیران برای این امامزاده وجود دارد.

طباطبایی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قران توسط اداره اوقاف در شهر کوهپایه، اذعان کرد: از آغاز کلاس های قرآن که تقریبا شش سال می گذرد تاکنون هفت نفر حافظ کل قرآن کریم شدند و حافظان قران کریم با کمک هزینه ای که برای ان‌ها در نظر گرفته شد برای زیارت به سفر مشهد فرستاده شدند.

رئیس اداره اوقاف بخش کوهپایه اظهار کرد: کلاس‌های قران به طور مستمر برگزار می شود و امیدواریم امسال هم بتوانیم شاهد افزایش تعداد حافظان قرآن کریم باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار