Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: در پی دریافت خبری دربامداد امروز مبنی بر برخورد دو دستگاه کامیون رنو در آزادراه خرم آباد پل زال کیلومتر ۵۰خرم آباد اندیمشک قبل از مجتمع رفاهی از طریق سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی، نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی خرم آباد سریعا به محل حادثه اعزم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بین یکی از رانندگان که راننده خودرویی که از عقب به خودرو جلویی برخورد کرده است مصدوم شد و توسط ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: جدا سازی کامیون‌ها به وسیله چرثقیل انجام شد.

علیرضایی گفت: بار کامیون‌ها سویا وکود شیمیایی بوده است.

سرهنگ چغلوند رئیس پلیس راه لرستان در رابطه با حادثه گفت: علت حادثه عدم توجه به جلوو و خستگی وخواب آلودگی بوده است.

وی به رانندگان توصیه کرد در رانندگی عجله نکنند وفاصله طولی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در طول مسیرباهر ۲ ساعت رانندگی حداقل ۱ ربع در پارگینگ امن استراحت کنند وبه هیچ عنوان استراحت را به دلیل اینکه به مقصد نزدیک هستند به تاخیر نیندازند.

انتهای پیام/م

برخورد دودستگاه کامیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند

به گزارش قدس خراسان، محمد همتی اظهار کرد: اعضای این خانواده به دنبال وزش توفان شدید در زیر آوار گرفتار شده بودند که با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، و اعزام تیم‌های امداد و نجات آتش نشانی به محل،‌ از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی سبزوار  با اشاره به اعزام ۲ تیم نجات از ایستگاه های ۲ و چهار آتش نشانی به محل حادثه، افزود:‌ در جریان این عملیات یک زن و مرد و کودک ۲ ساله آنان به سلامت از زیر آوار خارج شده و تحویل نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شدند.

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون